• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • JewelGirl

Hahaha sant... ska vi byta då innan min man kommer hem? *asg*

• Gumlan

hasha, jaaaaaaa, vi måste snabba oss *springer ut*

• Teskedsmamman

*sjunger* Jag har en bebis i magen!!!!!

Bebis mådde bara bra och hjärtat bultade på så fiiint!!

JewelGirl: jag tar med mig testerna till jobbet imorgon!! Det är ju vid dig nästan, jag jobbar på Duni så det är bara att gå över laholmsvägen, in i receptionen och be dem ringa på Magdalena... finns bara jag på Duni som heter så... Skulle det vara en vikarie så har jag kortnr 409 så är jag i receptionen på 2 röda Om du fortfarande vill ha testerna för 100 kr???

Trollbarn: Har samma problem... har strl 42/44 i byxor och är 156 cm lång... får alltid lägga upp dem 20 cm typ..
    Jag köpte iofs min Hauck på Tradera, men vill du klämma, klappa och provköra så kan vi ta det på en fika så kanske du kan beställa på nätet?!?!

• Jool

Magdalena: Så skönt att allt var bra med bebisen i magen. Jag är sååå avundsjuk, skulle också kunna tänka mig att vara gravid igen.

Maria: Så tråkigt med bilen. Hoppas att ni får råd att laga den.

• Gumlan

va bra att bebbsen mådde bra!!!

• Teskedsmamman

FÖrresten, Maria.... Så tråkigt med bilen!!! Du kan få min Den står på gårdsplanen utan motor och med motor gör den typ 60 Men den har kossafläckar och är stor som en skottkärra ungefär eller... njae... jag ger nog inte bort min kossamobil!!

• JewelGirl

Teaspoon: Då kommer jag på fm mellan 9.45 och 13.00. Såvida jag inte glömmer det... Men det ska väl inte hända. Härligt att bebbe måde bra!

• Teskedsmamman

Jewelgirl: Glömmer du det imorgon så får du ny chans på måndag, jag jobbar imrogon och sedan är jag ledig resten av veckan... Tack förresten!!

• Delfin

Igår stälde jag mig på vågen och fick mig en chock har ju tappat 9kg sen den 3 januari och det trode jag inte. Så nu har jag bara 5kg kvar tills den ikt jag vägde på inskrivningen. Sen är det bara 20kg kvar så är jag nere i min vanliga vikt som jag vägde innana jag blev kraftig.
    Tänk vad härligt det ska bli att komma i vanliga kläder igen, slippa att köppa stora kläder

• Teskedsmamman

Catharina: Gott jobbat!!!!!
    Själv vägde jag lika mycket på inskrivningen igår som Totte föddes... +7 kg *gah* men jag får väl gå igenom den här graviditeten, amma färdigt och sedan är kroppen min att plåga igen *muahahaha*

Håll nu tummarna för JewelGirl!!!!! Hon har varit och hämtat ett gäng äl-/gravtester så vi kan ju hoppas att de ger resultat!!!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!