• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Cittra

Ska försöka komma oxå på tordag. Men det är rätt mycket denna vecka så jag vet inte om jag lyckas.

• VIXIE

Cittra Kommer du på magdansen på onsdag?

ottisen: kan det vara nåt för dig med ,du bor väl alldeles i jämte?
    Har inte kunnat gå till Lärkan och kolla än för Sahra har haft en sån förskräcklig hosta och snuva, så jag och Sahra kom inte iväg till Göteborg denna helg heller vi var gräsänklingar hela helgen men sydafrikanerna kom ner igår istället och hälsade på oss,jätteroligt då min väninnas systerdotter är lika gammal som min mellantjej.Johanna tyckte det var jättespännande då de bara pratar engelska och afrikaans.

Vi kommer troligtvis om bilen rullar,det gjorde den INTE i går,lång stååry men blev hjälpt av en Haitam i Falkenberg ,kan dra den på torsdag.

Nu ska jag gå och häfta upp tyg på en plywoodskivaoch skruva upp på väggen och så en massa sommarblommor jag är i ihärdig uppfattning att våren kommer snart Ha!
    Vixie

• HaltaLotta

Vixie---> Vad? Magdans?? *hehe* Vad / vart/ på onsdag???? Är det den här jympan jag sett lappar om på Konsum tex? Är det vid mig? *vet inget jag*

• Cittra

Vixie: Ska försöka, konkurrerar med Fredriks hockey och ett skötbord i G-borg som ska hämtas i veckan, men vill! Ska jag ringa om vi ska och om vi ska fika? Har ju bil ju...

Ottisen: I MB-huset och det är magdans inte jympa. MB-huset ligger mitt emot kiosken.

• HaltaLotta

jo mb huset ligger ju granne med mig typ...
    jasså..... vad kostar det då? anmäla sig? vart?
    fast jag kan ju inte magdans direkt.....*hehe*....

• Cittra

Ottisen: Tror 600 kronor men vet inte säkert, jag kommer att gå dit oanmäld. Ringde till första gången och fick lov att prova en gång, ska se om det ff gäller. Sen är det en nybörjarkurs så kan du inte lär du dig förhoppningsvis.

• minke

Jag följer också gärna med och fikar på torsdag :)
    ..om inte Elis är tvärarg vill säga.

sharisse: Jag har precis börjat komma igång med vår bärsjal, men jag har en vävd, Ella Roo. Jag gick härifrån Linehed till BVC i Andersberg och sen därifrån till skolan, gick runt där ett tag (på öppet hus) och sen tillbaka hem och jag måste ju säga att det är ett väldigt smidigt sätt att bära på! :) Det kändes typ ingenting i axlar eller rygg och Elis (som nu väger 5,2kg) sov hela tiden utom ett tag på BVC då...
    Jag kan kanske ta med Elis i den till fikat då..för han kommer säkert ändå vägra sova i vagnen (Han har varit jättekramig/klängig sista tiden..)

• minke

cittra: vad är "konditoriet" för något ställe?

• Cittra

Minke: Ta med sjalen! Jag vill se, är spekulant på moby wrap och ella roo! Hoppas, hoppas jag kan komma! *håller tummar o tår*
    Konditoriet är väl stans billigaste fik. Det ligger borta vid tågstationen och har uppet 7-16 eller nåt sånt. Stora goda, hemgjorda mackor har hon, en gammal tant som haft det i alla år sen typ 50-talet. Testa det nån gång, rekommenderas!!

• IngIng

Konditoriet är väl där vanliga "jobbare"(typ snickare o byggare o chaufförer) brukar äta frukost!!!
    Håller med om att hennes mackor är kanon och billigt är det med!!!
    Fast ska ni dit med barnvagnar kan det bli trångt. Har för mig att det är ganska litet ställe. Men det var ganska länge sedan jag var där nu så det kanske har blivit ändring.
    Kram på er

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!