• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Trollbarn

Tack för råden. Cittra: Vet du var man kan köpa den där expandern? Har aldrig hört talas om något sådant, men så har jag ju ingen större erfarenhet av graviditeter heller

TeaSpoon: Önskar jag var lika händig som dig så jag kunde fixa till kläderna lite. Jag är inte så lång så jag måste alltid lägga upp alla byxor och jag tycker att bara det är jobbigt....

Jag sak ge HM och Lindex en chans i helgen och vem vet jag kanske kan göra något fynd på Polarn och Pyret också

• Trollbarn

TeaSpoon: Såg i någon tråd att du har en Hauk Alaska. Har du köpt den från butiken i Trelleborg eller finns det Hauk vagnar i Halmstad?
    Kollar redan runt lite

• Gumlan

Bettan fick 5 fel på besiktningen vet inte vad vi ska gra... har inte råd att laga, men klarar ju oss inte utan bil ju!!!!! dumma!

• JewelGirl

*stackars Gumlans lilla Bettan*

• Gumlan

men jag kom på det! Vi kan ju byta bil jewelgirl??? snälla då!!

• Cittra

Trollbarn: BH-expandern kan du köpa på BH-butiken på¨stan.. i drottning Kristina passagen tror jag..eller den på storgatan..minns inte. Kostar ca 50 spänn för två. Den andra kan du skicka efter på nätet på www.minimundus.se det heter expander belt.

• JewelGirl

Gumlan: Bettan mot Pärlan?! Nja... vet inte det... har en Audi A4 Sedan mörkblå vad har du?

• Gumlan

en opel vectra, vit så va säger du? min är från 91! Antar att din är ganska ny?

• JewelGirl

min är 95:a men visst...!
    Följer det med bogserlina till din?

• Gumlan

haha, nä de gr det inte... men du kan få bilbarnstolen på köpet? förutom felen är den ju i bra skick

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!