• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • jululle

Ska man ringa och säga till i förväg att de blir invaderade av barnvagnar???

Eller hur gjorde ni sisst??

• jululle

Ps.. vi var på stan idag och tänkte att vi skulle fika medans de större gick på bio... Det enda som va öppet var Waynes.. Jag kikade lite på priserna sen gick vi ut.. Oj va dyrt. de va där... Det slutade me att vi tog en kaffe på mcdonalds.. Bläää säger jag bara..
    Ds

Kram Ulle

• Kryztina

det e svindyrt på Waynes:( En gång köpte jag en blåbärspaj där utan att kolla priset. Den kostade typ 40 kronor;) Visserligen jättegod och ganska stor men 40 spänn för en blåbärspaj

• Kryztina

tyvärr är jag i Västerås på Torsdag annars hade jag gärna fikat då!

• sharisse

14.30 på regnbågen blir bra

Cittra: jag beställde från www.stellaris.se
    nu får vi se hur snabba de är på att leverera.

återkommer med det.

• Gumlan

Jaaaa, weines är svindyrt! & dit har vi gått hela tiden, haha. Regnbågen är ju mycket bättre Det är så stort med så det finns nog platser :)

• Cittra

Konditoriet är ju billigt och bar annars. Fast jag har inte vart dit sen jag blev med barnvagn...nån som bor i närheten och kan springa in och kolla?

• moimukulatt

Hej Tjejer!
    Det var ett litet tag sedan.
    Har varit mycket med flytten osv, dessutom inget bredband. Buhu.

Jag gick inte i trimester två nu. Spännande.
    Det sägs ju vara den bästa tiden. Hoppas verkligen.
    Längtar till ultraljudet den 24'e. Bara24 dagar kvar.....

Vet ni vad. I söndags låg jag å vilade i sängen... jag tror att jag kännde ngt röra på sig. Det var en konstig känsla. Går inte att beskiva. Jag blev helt till mej å låg blickstilla jättelänge å våga inte ropa på sambon. Men det slutade ganska fort....
    Är i v 15 nu.

Kram på er.

• Delfin

* Vill bar påminna att det är fika på torsdag den 3/3 kl 14.30 på rengbågen.

* Evelina tog ett krypsteg fram i dag men sen ramlade hon. Tror det är för halt golv. Men hon flyttar sig halft sittade men med båda händerna på golvet ser så roligt ut.

• Mamma Ia

Moimukulatt!
    Visst är det häftigt när man känner av de första rörelserna!!! Det lixom bara viftar till lite grann, eller känns som en liten fisk sprattlar till. Häftigt !!!

Det blir tyvärr ingen fika för mig denna gången heller. Jag jobbar ju... . Men hoppas ni får mysigt, och var snälla mot alla andra som försöker få plats på Regnbågen !

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!