• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Sofia Cronwall

Hej, får man vara med här?? Jag bor i Sennan c.a 2mil utanför Halmstad. jag har en son som heter Filip som är 15månader nu...

• Gumlan

Ja Jenny (Sharisse) ska med också Trist du inte kan komma Magdis & VÄLKOMMEN Sofia! ska du med på fika på Torsdag efter 14?

hittils blir det då
    Catarina
    Maria
    Ulle
    Jenny

• sharisse

Om torsdag
    naturligtvis så skall jag vara i skolan mellan 12-15 men jag kan komma efter det om ni sitter kvar ett tag?
    Vill INTE vara i skolan

• Sofia Cronwall

jag hoppar över fikan denna gången... men tack för att ni frågade. Jag har ingen bil på torsdag.

• Delfin

Vilken tid ska vi fika allt efter kl 14 för då är vi hemma efter babysim

• sharisse

Ärsch jag bara skojjade kom jag på nu *tittar i taket o visslar* jag skulle ju inte alls vara i skolan.... den dagen vart flyttad till nästa vecka. Så säg en tid and Ill bee there

Nu har jag tagit mig i kragen och beställt en bärsjal iallafall, en elastiskbärsjal blev det ialalfall och den billigaste av dem, en moby wrap.
    Vi får se om det kan vara nått... nån som har några erfarenheter?
    Skall betala den idag så får vi se om den hinner komma innan bebis, vilket med tanke på att nu är bebis så lugn o fin igen så att jag tror den väntar ett tag till, är ganska så troligt.

*kram*

• Gumlan

men 14. 30 då, eller blir det stressigt för dig Catarina? säg en tid du annars :)

• Delfin

Helt perfekt, men vart ska vi fika ?

• Gumlan

vi tar väl där vi var sist? regnbågen eller va de hette? :)

• Cittra

Sharisse:var har du beställt? funderar på den just ... *s*

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!