• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Teskedsmamman

pyrets: Välkommen hit!!! Själv väntar jag mitt andra i början på oktober!

Ottisen: Sådana besök kan bli påfrestande, min mamma har varit och hälsat på sedan 21/12, börjar bli liiite påfrestande nu...

Catharina/Delfin: Välkommen hem

Sharisse: Tyvärr vännen, jag tror inte du har så mycket att välja på det är liksom bara att bli redo direkt

• pyrets

Tack så mycket...

Tänkte efter allt läsande så var det kanske dags att ge sig in och själv börja skriva lite.

• Cittra

Delfin: Får vem som helst gå på babycafeet eller är det bara för de som bor på Vallås?

• Gumlan

välkommen pyrets!!!!

hmm... vart ligger bilbesiktningen?? inte kul... ska fixa det imorgon, kommer ju inte gå igenom! Om jag verhuvudtaget hittar dit...

• JewelGirl

Undrar samma som Gumlan! Ska oxå besikta imorgon... men var?

• sharisse

besiktningen ligger ju i mina hemtrakter....
    kristinehed.... kan ju beskriva vägen men vart ifrån?

• Gumlan

usch inte kul att besikta när ska du va där jewel? Frsta gången jag gr det med, fattar ju itne nått!!

ja då blir väl smidigast om du förklarar från stan Jenny?

• sharisse

kartor.eniro.se/query&lang=&fname=&fstreet=Viktoriagatan&fnr=&fzip=&fcity=Halmstad+kommun&fx=1319679.0&fy=6286642.0&tname=&tstreet=Kristinehedsv%E4gen&tnr=24&tzip=30244&tcity=HALMSTAD&tx=&ty=&turnaround=0&mapstate=5%3B1319679%3B6286642%3B0%3B1318050%3B6288415%3B1321310%3B6284870%3B&mop=&ax=

funkar en sådan här karta?

• JewelGirl

Gumlan: Jag har tid 10.20. Det är andra gången för mig men första med den bilen jag har...

Ja, just det .... den ligger ju vid Kristinehed... lättast är väl att söka reda på den via gula sidorna eller via bilprovningens hemsida...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!