• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • VeronicaMy

Nu har ja med beställt reg skylt HAHA sååå cooolt Juh ;)

• VIXIE

Vi ska oxå köpa regskylt till Sahra. skitcool teaspoon!!
    Vi har skaffat vuxenpoäng idag.!!Min man hade några innan då han alltid försöker köpa på kupong på ICA men idag har vi beställt en Familjebil.
    Då är man ganska vuxen( fast jag har ätit krumelurpiller och blir det aldrig riktigt) En berlingo family med modutop(glastak mm) färg:silver iceland eller nåt,kommer förhoppningsvis lagom tilll min födelsedag.
    vixie

• VIXIE

Heureka!! Hon har äntligen kommit på det!
    Sahra kom precis på hur man kryper ,en fredag då diskmaskinen inte går att öppna och "pappa" tvingar den att öppna sig och då man apselut inte vill ha små bebis fingrar att klämma i diskmaskinsdörren kommer hon på det och är snabb som en iller!!
    tja då är denna lugna bebistid över ska väl inte klaga , jag själv gick tydligen när jag var 8 (Åtta) månader!! Stackars mina föräldrar1
    vixie

• Cittra

Sharisse: Får ni göra övningarna själv? Jag hade ju sjukgymnast i Falkenberg med, men hon visade alla övningarna hela tiden så det var på riktigt. Tur det för hjärnsn hängde inte med riktigt och fast det var lika varje gång så hanna jag glömma. Gjorde inte saken bättre att det var nya hela tiden som inte visste hur man gjorde. Flytövningarna speciellt var fantastiska och de funkar ju inte på egen hand..

Vixie: Spännande med krypande baby! Grattis till vuxenbilen! *s*

• sharisse

cittra: japp tyvärr är det så. Man får ett papper med bilder o sjukgymnasten går igenom övningarna första gången men sedan får man snällt stå där i bassängen och göra dem själv
    Trist när man gått på "riktig" dvs ledarledd vattengympa innan och vet hur det är...
    Men men... det gör ju sin nytta iallafall...
    samt att man känner sig smidig för en gångs skull.
    Nu tror dock inte jag att jag kommer att gå där så många flera gånger, max en gång till o sen tror jag det är dax för mig....
    det trycker på nedåt nått så fruktansvärt o min kropp better sig om om jag verkligen vore i slutfasen... o det var precis det samma innan S föddes... fast nu känns det kluvet... både spännande och skönt men samtidigt hjälp... är jag redo för detta

• jululle

Sharisse: Hittade mycke i Ullared. Bla. tre par byxor till mig för endast 60:- styck.. De e kul att handla där man känner sig rik
    Sen hittade jag till Anton ngt jättetufft ett T-shirt randig byxor beiga (hur stavas de) och en väst me luva döö söt det var en dress.. fanns i flera färger. Du föresten ang din foglossnig fick jag höra i slutet på min grav. att man kunde få låna en slags platta som man lättare kan komma upp ur tex sängen så man slipper vrida sig så mycke, jag lånade aldrig den men jag har en kompis som säger att den var jättebra. Akupungtur kan man oxå få av Mvc.

Firat Emmas födelsedag idag på tal om sjuka det var stort bortfall på vårt kalas pga förkylning, vinterkräksjuka å så trist... Mest synd om Emma. Men men hoppas att hon hade en bra dag iallafall.

Mitt öga har blivit bättre kan öppna det lite mer nu och det är inte lika ilsket.

Nä om man skulle ta och slänga in handuken... Gäääsp..

Måste bara berätta vi köpte ett babygym nu i ullared och han har legat lite under det idag å igår, å djädrar va benen och armarna går på han och när får tag i ngt så smilar han upp hela han... Kul lite framsteg.

Kramizar Ulle

• Delfin

Nu har vi kopplat in datorn.

När vi bodde i extra lägenheten på Vallås gick jag på öppna förskolan (Solrosen) Jag tyckte det var blan de bästa öppna som finns. Här dår ni lite info om den:
    Adress: Tynavägen 14, första pakeringen till höger sen får man gå en pytte bit ner bland husen(höger om de).Det är gul färg på huset ocg en grön område runt om.
    De har babycafe 2 gånger i veckan för bar under 2år.
    - Umgås och byta erfarenhet med andra föreldrar
    - Få tips och kundskap om spädbarnets behov och utveckling
    - Leka, umgås, ha roligt, sjunga, lära sig barnvisor/ ramsor
    - göra små leksaker till barnen, något att hänga i vagnen

Öppe tider 8.30- 11.30________________________12.30-16.00
    Må_______________STÄNGT__________________
    ti________Alla åldrar_________________________ Babycafé
    on_______Alla åldrar_________________________ Alla åldrar
    to________Babycafé_________________________ Alla åldrar
    fr________Alla åldrar________________________Stängt

Hälsningar Catharina

• HaltaLotta

Äntligen måndag!! Har haft besök av min mamma o bror från onsdag-lördag..... Visst är det kul med långväga besök men guuud va trött man blir ändå!!! Sov hela söndagen typ.....*hehe*....
    Nu träffar vi dom inte förrens dopet i slutet av mars.... lite tråkigt det med iof.....

• pyrets

hej

jag är också ny här. Ska ha mitt första barn i början av augusti...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!