• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

hur gör man då?? går man bara in och säger, hej hej, jag heter bla bla, här är min bil??

blir ju kul, ska dra ut en tand precis innan hur lång tid tar det??? & vad gör dom?????? *nervös*

• JewelGirl

Gumlan: Jag antar att du redan betalat via fakturan man fick tidigare... I annat fall så sker betalning på plats. Du kör in när det är din tur. Reg.nr visas på stora displayer. Du stannar där de säger att du ska stå. Kliv ur och hälsa och låt dom göra det du ska... Det finns oftas kaffe att ta för dom nervösa
    Det tar inte mer än en timma... beroende på hur skruttig bilen är *asg*

När skulle du dit??

• Gumlan

kaffe??? finns det inte valium??????? vad hjälper kaffe liksom?

mEN HUR VET JAG NÄR DTE ÄR MIN TUR? & HUR VET JAG VART JAG SKA KÖRA IN?? oj caps lock!!! jaha, mitt reg nr visas på några display? var?? kr dom iväg sen eller? eller kollar dom bilen stillastående? stackars bettan, hon är ganska kraslig!! ska va där vid 13.40 & hos tandläkaren 10.40 faktiskt jätte synd om mig!!!

• JewelGirl

Ja, valium borde vara mer lämpligt...

Displayen är jättestor utanför portarna man kör in i. Bilen undersöks därinne. Ingen som kör iväg den mer än utanför till ett test för avgasutsläppsmätning (?) eller ngt sånt.... Inte teknisk jag heller men försöker...

Du får fjäska för grabbarna som ska inspektera *asg* så kanske de är försiktiga med Bettan... Känner likadant när ngn ska kika på min Pärlan. Inte krasslig som din kanske men nog så ömtålig *ögonsten*

• Gumlan

hihi, ok. mitt avgassystem är av kanske inte så jätte bra! haha. tror du din går igenom?

• JewelGirl

Ja, det är jag rätt säker på. Men är oxå rätt säker på att den kan bli anmärkt på oken som sitter baktill. Men annars så är den i mitt tycke i fin form. Håller tummarna för oss båda

• Teskedsmamman

Håller tummarna för besiktningsflickorna och du Maria, det kommer gå fiiint. I entren finns det en "dator" där man skriver in sitt registreringsnummer och så får man en lapp med sig ut i bilen. Sedan är det bara att inspektera skyltarna ovanför portarna.

Håll tummarna idag tjejer!!! Jag ska in på ul idag på inskrivningen och jag hoppas sååååååå att det finns en liten krabat därinne!!!!!

• Trollbarn

TeaSpoon: Lycka till på inskrivningen idag. Jag tror allt kommer se bra ut, det verkar ju så med tanke på ditt illamående

• JewelGirl

Ja, just det...! Glömde den biten med att man ska in o anmäla sig o hämta en "kölapp"....

Teaspoon: Klart det finns en liten krabat i magen

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!