• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Delfin

Cittra - Vem som helst får komma till babycafé på vallås

• Gumlan

haha, tänk om jag hade stått där utanför & väntat & så had dom inte ropat upp miog för att jag inte anmält mig

Lycka till Magdalena!!!! let us know!!!!!!

• JewelGirl

Nu är det braa Gumlans bil kvar Jag klarade mig utan anmärkningar *skitglad*

• Gumlan

hehe, önskar att jag kune komma tillbaka & sägsa det samma men det kommer jag inte kunna!!!! *suck*

• Trollbarn

Jag behöver lite hjälp av alla Halmstad-mammor (och blivande ). Var kan man köpa fina mammakläder i Halmstad? Är det bara Lindex och HM som har mammakläder? Jag börjar känna att mina byxor börjar bli väldigt svåra att knäppa så det är nog dags att ge sig ut på stan och handla lite

• Mamma Ia

Trollbarn!
    Hmmm...minns att det var svårt att hitta mammakläder på andra ställen än HM (Lindex hade inte börjat med sina mammalinje när jag var gravid). Jag köpte något plagg på internet, men det blir ju ganska dyrt. Så det var mest HM som gällde då.
    Om inte annat har jag ett gäng fräscha mammakläder från våren/sommaren -03 om det kan vara av intresse. Just de kläderna finns ju inte i affärerna just nu i alla fall .

• Cittra

Trollbarn: Det finns ju sån expander man kan köpa så kan man ha sina vanliga kläder istället. Den finns till BH och till byxor har jag sett. BH-expandern var suvve! Sen köpta min sambo kläder åt mig på tradera. Nya kläder alltså, jättefint och billigt! Snickarbyxor köpte jag på GeKå:s, finns lite där med.

• sydney

Trollbarn;

jag har ju ingen egen erfarenhet av det där men vet att jobbarkompisarna har handlat på Polarn & pyret!

• Teskedsmamman

Hu! Polarn och Pyret har man inte råd med!! Iaf inte deras barnkläder... iaf... jag körde med mycket strech runt de veckorna som var så där mitt emellan... sedan kan man sätta gummiband i knappen och då räcker byxorna ett tag till... men man får ju ha en tröja över

/Magdalena - som sitter med uppknäppta byxor *pinsamt*

• Teskedsmamman

Glömde juh: Jag handlade iofs mina kläder på H&M och Lindex men jag köpte applikationer, strass och pennor och fixade till mina kläder så de blev lite roligare...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!