• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • jululle

cittra jaha du menar Arbetarfiket eller taxifiket som de kallas.

De öppnar kl 6 på morgonen. min Sambo och hans nattgäng brukar åka dit ibland efter jobbet och äta frukost. Hemmagjorda mackor inget exrafint eller vad man ska säga bara helt vanliga men superbilliga.
    Tyvärr ska hon sälja hoppas de finns ngn som vill köpa de och driva det i samma anda. kaptensgatan ligger det på, det är en ganska hög trappa in dit och väldigt litet, så jag vet inte om de e en bra idé. Eller man kan ju ställa vagnarna utanför och bära bebbarna... jag bara tänker lite

Mvh Ulle

• HaltaLotta

Cittra----Aha... kanske kan va nåt. finns det flera danser eller är det bara magdans? Vem håller i det?

• minke

cittra: aha, det stället! Jag har aldrig varit inne där, men jag tänker alltid att jag ska dit nångång när jag går förbi, men inte har tid att fika :)
    Om jag lyckas komma iväg till fikat (det tror jag att jag gör) så lovar jag att ta med sjalen :)

• jululle

Hej alla fikare. Vi kan inte följa med på torsdag, stora sonen har utveckligssamtal. Så vi hinner inte komma hem ifrån fikat tills de börjar. Bhuu jag vill fika...

Hoppas vi ska fika snart igen...

Mvh Ulle

• Cittra

Japp det är det fiket. Himla bra ställe, men som ulle säger kanske det inte passar för barnvagn tyvärr. Men, det går att kolla innan man släpper det helt.

Ottisen: Bara magdans vad jag vet. Nån som heter Houda som håller i det. Men gå dit i kväll och fråga vet jag! Vilken sorts dans är du intresserad av? Vi buggar i Heberg och har gått på Line dance i Asige och jag hade tänkt gå på den afrikanska dansen i stan, men blev ju gravid och kräktes heela tiden. Inte kul alls.

Minke: Lova det! *s* Hoppas jag kan också då bara..

• skrynklan

Hej!

Får man vara med?

• Cittra

Ottisen: Ska du med på fikat? I så fall får du gärna ta med din sjal du med!

• VIXIE

Minke: Konditori Regnbågen ligger på Karl 11:es väg strax nedanför halmstad fröhandel presic jämte en symaskinsaffär.

Hur många är vi som kommer? Kanske ska jag ringa och kolla ifall man kan reservera ett stort bord? Vi blir väl fler än 5-6 st eller? Vet inte ifall det går men jag kan ju kolla!
    Tar med mig vällingen till ade som ville ha här hemma gör den ju ingen succe direkt.
    Ses i eftermiddag!
    Vixie o Sahra

• VIXIE

Ojj ojj Såg inte , fel "konditori" Ni pratar omm ett annat!!
    Flå`t!
    Vixie

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!