• Sofis

BIM v. 7

Som jag har fattat det så tar det ca ett dygn för spermierna att simma upp, det är väl därför fom säger att det är bäst att skicka iväg dom innan ÄL... men teoretiskt sett ska man vara fertil några dagar efter ÄL, så det är svårt att säga...

• Sofis

Jag har haft någon slags liten liten molvärk sen dagarna innan ÄL, så jag får anta att sån smärta är helt normal... första gången jag upplever ÄL, så, svårt att säga...

• Sofis

Yrrepyrr: ett gök varannan da gör dig och sambon gla Hoppas det tar sig

• Sofis

Hehe, inget fel på långa inlägg Jo det där med "träningsvärk" kan nog vara typ vad jag upplever... jag läste om nån nyligen som hade plussat typ 8 dagar efter ÄL. Herregud... nu får jag ju ännu svårare att hålla mig från att testa innan BIM Ni vars försök inte är det första, har spänningen lagts sig lite för er, eller går ni och tänker "hoppas det tar sig" och "kan dett vara ett grav symptom" hela tiden mellan ÄL och BIM? Jag hoppas det inte är så här nästa månad för mig. Jag blir galen på att tänka på det sista jag gör innan jag somnar, och sen drömma konstiga drömar, och sedan fortsätta tänka på det när jag vaknar...

• Sofis

Hyacinth, du är inte ensam om värken från ÄL. Jag hade väl ÄL ungefär samtidigt som du och känner fortfarande av det... inga ömmande bröst dock, fast det är klart, om jag fortsätter trycka på dom för att känna om de gör ont, så gör de ju snart ont = ett första gravsymptom... jippee...

• Sofis

Hyacinth: Ja men precis, visst är det så och så kan man ju bonka sig själv i magen också lite då och, så att molvärken kommer igång

• Sofis

Mrs You: Det kan vara så att du är en s.k. "låghormonare" som då inte får stegring på ÄL-testet. Det är bara att fortsätta mysa så kan du ju inte missa ÄL

• Sofis

Yrrepyrr: Det hoppas jag med! Ska bli jättespännande att se vad som händer de kommande två veckorna

• Sofis

Cattis82, lycka till med att inte känna efter Visst känns längtan till BIM lång? Man får väl roa sig med att "öva" till nästa gång, om det inte skulle ta sig denna gång

Svar på tråden BIM v. 7