• Aurora83

Typiskt manligt, typiskt kvinnligt

Hej,

Skulle va kul att höra från olika både män o kvinnor vad som anses typiskt manligt/kvinnligt.

Kan börja:

Igår kväll sa min sambo att d låg något under mattan i hallen (han stod då där o såg "bucklan")
    Jaha ok säger jag. Inge mer med det.
    I morse när han ska gå och jag står i badrummet ropar han igen "D e nåt under mattan"
    Ja älskling du sa d igår svarade jag då. Han fattar vinken o säger jag ska se va d e o tar fram d.

Typiskt manligt att se nåt på golvet som nte ska ligga där o inte plocka upp d.

Haha tyckte han va jätte gullig iofs men ändå=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-11 18:55:51:
    På allmän begäran så har ja nu startat en ny tråd som förhoppningsvis inte svider i folks ögon

www.familjeliv.se/Forum-5-97/m16148145.html

• Svar på tråden Typiskt manligt, typiskt kvinnligt
  • Mary Lo

*kollar snabbt som fan upp första bästa tåg till Mellerud*

• Mary Lo

Fatta att micra ett helt paket bacon med plast och allt!!! Skit nu i könsrollsdiskussionen här; fatta bara hur rolig den snubben är.....

• Pallas

Akta dig för lapparna bara, de sniffar thinner och rycker väskor av gamla tanter!

• Pallas

Hade en lagkamrat i innebandyn som försökte äta upp en räkmacka utan att öppna plasten. Det är fan snäppet värre än att mikra ett paket bacon...

• malin ulrika

Jag vet en som micrade en bulle i 20minuter.
    Det blev brand i den, och de fick köpa ny till jobbet.

KARLAR!!! :-P

• Mary Lo

Pallas och malin ulrika: haaaaa haa!! Skrattar så jag kluckar! Jävligt roligt såhär mitt i natten!

• SkåneP

Jag har grillat fiskpinnar i brödrosten, fast det var väl mer studentstereotypt beteende...

• Pallas

SkåneP: Äh, jag har gjort blodpudding i brödrosten! Har värmt ravioli direkt i burken på plattan också.

Svar på tråden Typiskt manligt, typiskt kvinnligt