• Aurora83

Typiskt manligt, typiskt kvinnligt

Hej,

Skulle va kul att höra från olika både män o kvinnor vad som anses typiskt manligt/kvinnligt.

Kan börja:

Igår kväll sa min sambo att d låg något under mattan i hallen (han stod då där o såg "bucklan")
    Jaha ok säger jag. Inge mer med det.
    I morse när han ska gå och jag står i badrummet ropar han igen "D e nåt under mattan"
    Ja älskling du sa d igår svarade jag då. Han fattar vinken o säger jag ska se va d e o tar fram d.

Typiskt manligt att se nåt på golvet som nte ska ligga där o inte plocka upp d.

Haha tyckte han va jätte gullig iofs men ändå=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-11 18:55:51:
    På allmän begäran så har ja nu startat en ny tråd som förhoppningsvis inte svider i folks ögon

www.familjeliv.se/Forum-5-97/m16148145.html

• Svar på tråden Typiskt manligt, typiskt kvinnligt
  • Mrs  You
    Min väninna lagade lasagne....

Hade i princip bara vänt paketen upp å ner på rakt ner i formen...
    Pappret satt kvar som brukar ligga under köttfärsen!!!

Jävla vidrigt hahahaaa...

Inte blir det kock av henne iaf!!
  • Mary Lo

Jo, fast ni har fan inte satt in en kastrull i micron och försökt göra maränger i den.

• Pallas

Mrs You: Låter mer som köttfärslimpa än som lasagne... kanske hon kan snärja nån som gillar husmanskost?

• Pallas

Har för övrigt en i min bekantskapskrets som lyckat med konstycket att bränna vid tevatten. Dvs kastrullen smalt och brandkåren fick rycka ut.

• Pallas

Kolla vad roligt det kan vara med galna beteenden utan att könet ens nämns? Är det inte otroligt?

• Mary Lo

Skratt!!! Jag fattar faktiskt inte varför just detta är så hysteriskt roligt just nu!! Men att "brandkåren fick rycka ut" var världens roligaste mening helt plötsligt.

• SkåneP

Pallas: Jo det funkar också, du kanske ska starta en 'Knasigt beteende ur ett neutralt genusperspektiv' tråd som komplement till denna tråden.

Svar på tråden Typiskt manligt, typiskt kvinnligt