• Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11
  • AnnaOnIce

Ha ha!

Ja du nolltaxa e bra! Då får man mer pengar över *hihi*.
    Skämt åsido så är danskarna bättre på att ta ens pengar. Jag får bara ca 40% av lönen kvar. O nu får jag ju inget (föräldra-tjänsledig utan lön, som det heter).
    (men det gör ju inget så länge man e rik)

Det finns inga roliga hus till salu! Jag kollar varje dag...
    Vill inte folk flytta när de får så mycket betalt!? Skulle vilja bo nära ridhuset i Hyllie så jag kan ha min häst där, men det är 10års kö att få stallplats.

• AnnaOnIce

För den intresserade:

Föresten glömde jag att säga att förutom att min häst är i 5e månaden o får föl i juni/juli så har vi köpt en till.
    Min mamma har köpt en unghäst som e vår uppfödning (min häst är mamma till den). Hon har kommit tillbaka till famijen kan man ¨säga!
    Hon är 3år o heter "La Principessa" kallas BP eftersom hon egentlæigen skulle hetat Boungiorno Principessa, efter filmen La vita e bella (har ni sett den?). Det betyder Godmorgon prinsessan. Hon ska vara med i 3års testen i vår, så hon ska börja tränas med en gång.

Så nu har vi 4 hästar och 1 föl i magen, i familjen.
    My (Julie o Jonathans ponny, som de får när de är stora nog), Sherif (Min lillasysters arab), Rousette (min gravida gamla tävlingshäst 17år) och BP.

Jag ska beställa ett jättefint täcke o skicka till min mamma som present. Check it out!
    www.hooks.se/Butik/docs/zoom_pic.asp&pos=2

Snyggt va! Synd att man inte hinner rida

• AnnaOnIce

...påminner lite om burberry (eller SL?)

• Sommarlycka

Njae, men det var fint ändå!

Idag ska jag vara i skolan mellan 10-15. Det betyder att jag får äta lunch UTAN barn. Undrar om jag kommer ihåg hur man gör när man inte behöver slänga i sig maten Förvånad. Ska bli härligt Skrattande.

Nalle Puh säger så förståndiga saker

• Full av förhoppning

Idag sade Isabelle att hon skulle kissa och jag såg att det var bråttom och hon sprang in på toa och jag efter. Kollade blöjan eftersom det 90% av gångerna innan har betytt "mamma jag har hela blöjan full av bajs", men näää den var tom, så jag satte henne på toaletten.... och det började skjuta ut tollar hahahahahaha Hon behövde bajsa... men hon sade till innan även om hon sade kissa Alltid nåt!!! Hon har iallafall känt att nåt var på gång

• AnnaOnIce

Jag har en pirat flis röd strl 98 från me and I.
    Nån intresserad? Det ska vara till era barn inte att sälja vidare på tradera.

• AnnaOnIce

Vem säljer me and I föresten?

• exiteme

AOI: Jag ska ha Me & I-party hemma den 11/2 kl 11.oo. Du är så välkommen så

• Binis

AOI: Hur mycket vill du ha för den? Varför ska du sälja den... vill kanske ha

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11