Järngänget i Malmö del 11
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
Varsågod, Mejram, roligt att du blev inspirerad av mina bokinköp . Hittar du böcker av Arnaldur Indridason på rean så slå till (t ex "kvinna i grönt"). Han är ett säkert kort!
MM, du har arbetat lite med din nya presentation ser jag. Snyggt och proffsigt. Jag är glad om jag lyckas ladda ner en ny bild till galleriet... Mina bilder är för stora och får inte plats här inne.
Idag ska jag och Eric göra ett nytt försök på BVC (2½-års kontroll). Förra gången var sköterskan insnöad. Eric har sin första friskdag idag. Efter en veckas influensa har han säkert gått ner 1 kg i vikt. Nu blir väl inte viktkurvan godkänd...
Tack för lekdagen igår Binis + barn
Är det ok att tillåta sin 17-åriga dotter att campa med kompisar på Hultfredsfestivalen?? Har aldrig varit där och tänker bara på fylla, våldtäkter och misshandel... Är jag helt fel på det?? Antagligen. Navelstränger är inte klippt än...
Navelsträngen.. Har druukkit för myche viin!
Trulsa... det finns droger också ! Du glömde det. Och bajsmannen hihi...
Jag har jobbat på festivaler runt om i SE, Hultsfred e jätteroligt ... MEN .. det är inte rumba (citat från Lets dance).
Mycket dåligt kan hända på en sån festival, men ofta går det bra för stämningen e god. Dock är det nog både 6-garanti o berusningsgaranti!
Kan du bo i närheten, så du har koll. Kanske vill hon ha ett nej egentligen men testar gränser...? Prata med henne om risker o vad hon tror, erbjud vandrarhem/hotell i närheten eller fråga om hon kan tänka sig gå över dagen etc.
Hedemora/Dala rocken¨var dock värre fylla på (usch). Hultsfred var mest musik men mycket tecno o lite skumma människor. Året var 1996, dock, Prodigy var bäst. Im the firestarter... (jag var 22).
Åh...kanske jag ska till Hultsfred i stället för Jiingijamboriin då!
Hmmm, kanske vandrarhem/hotell är ett bra förslag. Känns tryggare än tälten. Kollade på nätet och läste om diverse våldtäkter som skett på campingen.
Tyvärr, hon vill VERKLIGEN dit. Ingen testing den här gången. Resan är superplanerad och ihopsparad. Livet är inte värt attleva om hon inte får åka dit...
Tja, man kanske skulle dra dit och rocka fett
Ikväll ska sambon köra gokart och supa till det med 10 andra killar. Kul för dem. Vad är Rådhuskällaren mot en säker plats i hemmasoffan? Inte alls avis................
Nu är jag klippt också.... klippt och färgad och partyhumöret på topp. Ska bli sååå himla kul ikväll Hoppas bara inte att supermuppen från förrförra helgen är där
hoppas ni också får kul ikväll vare sig det är i hemmasoffan, på rådhuskällaren eller på Swing in dit jag ska
Tjingeling
//Muppmagneten
Oj, bara gräsänkan jag som har tid (och lust) att sitta här inne och läsa. J har stått på mässan idag och är ute med kolleger (heter det men jag är övertygad om att det mest är en dålig ursäkt). Har varit hos mamma och pappa en stund och sen kom de hit med kinamat och stannade till tio och höll mig sällskap. Matilda somnade sött vid nio och Maxe-mannen nockade jag nu strax efter tio. Nu ska jag hinka i mig resten av vinet och kanske festa till det med en cigg
.
AOI - tror jag nappar på en "after work" på fredag (som om vi skulle jobba... ha, ha, ha )!
Trevlig lördagkväll på er!
Jonathan har feber igen.. never ending story. Sjuk sedan 12 feb. SOLEN KOM!