• Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11
  • AnnaOnIce

Han har infektionsastma (trånga luftvägar vid förkylning).

jag är numera besatt av tradera... shop til u drop
  • AnnaOnIce

Grattid Bruno! Fint namn.

Tur att det inte blev en pink... Far hänger upp hinkar i taket (säg det snabbt 20ggr)
  • Sommarlycka
    MM - Härligt att du äntligen blev Moster Mio  (igen)!!!

Nu ska vi åka till IKEA (för det är ju det man gör när det är strålande solsken) och köpa nya möbler till Matildas och vårt sovrum. Måste få in mer förvaring!
  • Trulsa2

Bruno, varför hör man aldrig det namnet? Det är ju jättefint!

AOI, skönt att ni har kommit hem och att J mår bättre. Eric har också infektionsastma... Ta i trä, jag tycker att det har blivit lättare att hantera. Det gäller bara att vara snabb med den där "pusten" (inhalatormekapären..) så brukar det inte bli så illa.

Fint väder för ikea idag! Sambon har dragit fram våra utemöbler och planerar ett trädgårdsland.. Tycker han överdriver lite..

• Mamma Mio

Uttalet idag är Buno...bättrar sig

• Sommarlycka

Buno... tjusigt Flört!

Gammal säng nermonterad, ny uppmonterad Skrattande. Gud vad skitigt det är under sängen Oskyldig får nog möblera om oftare så det rensas upp i alla svåråtkomliga hörn. Nu monterar maken och dottern ihop lådorna som ska vara under sängen (BREKKE). Evighetsjobb Skrikandes.

Sonen har feber IGEN! Undrar vad som är fel denna gången???

Trevlig schlagerkväll på er!

• Sommarlycka

Bokade semesterresa igår. 1 vecka i Antalya på ett All inclusive-hotell. Jag och J har väl tidigare inte direkt varit charter-männskor men detta ställe verkar perfekt för en liten 3-åring. Kolla in vattenruchbanan...

Pegasos-Royal-12c.jpg

• Mamma Mio

Oj SL! Vet inte om det passar en treåring...men väl en pappa till två små barn!
    Kan inte jag och min familj få följa med?
    När åker ni???

• mejram

Wow SL - ditt vill jag också. Men Linnea får nog växa ett par år till om hon ska våga åka där - fegisen

AOI - stackars lillponken och stackars ditt mammahjärta. Linnea har blivit bortskämd något så otroligt nu när hon har varit sjuk - minsta lilla önskan uppfylls på en halv sekund. Det går ju inte att motstå en sån ynklig liten tös när hon ber om saker. Det kommer att bli riktigt jobbigt nästa vecka när allt ska tillbaka till normala vanor igen.

Vin, popcorn, solbrända kinder och nytvättade fönster - ser ut att bli en trevlig kväll

Det löser sig sa hon som sket i vasken
  • Sommarlycka

Klart ni får hänga på MM & hela familjen M. Vi sticker dagen efter Matildas 3-årsdag (dvs den 12 juni). Hotellet heter Pegasus Royal och vi åker med Nazar ( http://www.nazar.se )

Någon som vill ha en växa-säng? En vitlaserad säng från Jysk. Har några år på nacken men är helt OK. Hämtas i så fall här imorgon eller måndag annars åker den på tippen. Hojta till!

Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11