• Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11
  • Sommarlycka

Aima & exiteme... var är ni? Det har ju varit jättetyst från er länge nu. Kom tillbaka!

• AnnaOnIce

Packade ihop en picnic bara för att bli överfallen av iskall dimma! Våren e inte riktigt här.

• mejram

Köp så mycket ni orkar på POP! Jag har nämligen investerat i aktier där.Penga mun

Grattis Cookie! Skönt att slippa triangelbyte, för det var lite meckigt vill jag lova!

Det löser sig sa hon som sket i vasken
  • Mamma Mio

Tack för sängen...ska sätta ihop den i morgon kväll.
    Har ännu inte sett syrrans telning...han lär vara en vacker prick.

Facklig kurs i två dagar!

sen helgen...lugn hoppas jag.

• Svinto

Hej igen!! Kul att ni har saknat mig

För det första-GRATTIS lite i efterskott-till er som känner er träffade.

Känner att jag vill hålla mig låg ibland men nu är det nog dags att säga att jag/vi leverGlad
    Även om jag inte skrivit något på länge så har jag tjuvläst om era liv och hållt mig uppdaterad liteFlört

Här är det fullt upp. Jag har varit förkyld-igen och varit hemma från jobb. Jag har varit hemma första gången för VAB. Julia hade feber i 2 dagar. Var lite slöare än vanligt men ändå inte så dålig som JAG varit med 38,8 i feber. Kändes konstigt att vara hemma när inte JAG var sjuk....Man kommer väl vänja sig antar jag.

Vi har också bokat en resa!! Om exakt en månad idag åker vi till Gran Canaria. Första charterresan vi åker på som en familj. Ska bli jättekul!
    Någon som har tips o råd när man åker på semester med barn?
    Hur gör man med flygresan? När vi åkte från Kina hade Julia nappflaska med vatten när vi skulle upp o ner. Nu har hon bara nappflaska när hon äter vällingen på kvällen. Ingen napp.

Ullared??
    Japp-där kommer man vara om 9 dagar!!Skrattande
    Ska handla lite sommarkläder- och kläder i lite större storlek...Jag har ”svällt” mycket på sistone Generad

Ja?? Varför är Tradera så beroendeframkallande??
    Julia behöver inte nya kläder men ändå sitter man där inne o kollar för jämnan. Har köpt en tunika till henne och hon blev bara SÅÅÅÅ fin i denna så jag hoppas hitta fler liknande till henne + lite annat smått o gott. Vad köper ni? Jag köper "bara" kläder till Julia.

Faf-micropluskanna?? Vad är detta?
    Jag ska ha ett ”burkparty” snart och det lät ju intresannt...

Varje gång jag hämtat Julia från dagis nu denna veckan så har hon varit ute o lekt i sand lådan. Hon tycker detta är jättekul o vill knappt sluta och gå hem.

Julia har kommit in i trotsen riktigt nu också. Förutom att hon är pappas flicka (till min stora sorg) sedan ett par tre månader tillbaka är allt nu gnäll, kan inte,vill inte...SUCK!!

Nåja, lite från oss...over and out!!

• AnnaOnIce

Julie är pappas flicka i perioder, speciellt om jag varit borta mycket.
    Men just nu ör JAG favoriten o det e kul men det vore mer praktiskt att pappa var det, så jag kan ge mer uppmärksamhet till Johna-Bohna (som han nu kallas).

När ska vi till Torup-Bokskogen?

• Mamma Mio

Hej Aima!

Du har trådens finaste tvättstuga.
    Jag har trådens stökigaste hem.
    Jag är trådens tröttaste suraste mamma!

• Full av förhoppning

fortfarande inte fått svar om Manhattan så jag är inte hundra än på att vi kan åka... passet kunde inte införskaffas av EN vårdnadshavare utan krävde båda eller ett särskilt ifyllt papper (typ fullmakt) så det får bli en annan dag snart.

Att städa när man har små barn är som att skotta när det fortfarande snöar.

nu ska jag och jobba Gråter är såååå trött!!!

Ha en fin dag

Ät inte gul snö
  • AnnaOnIce

Julie fick pass när hon var tre månader, Jonathan också Det räckte med underskrift från båda vårdnadshavarna, med sån fullmakt. Fotot tar man på plats, enkelt o bekvämt.

• Full av förhoppning

Aima, en Micropluskanna är en vinröd plastkanna du kan göra en massa saker med i micron. Bland annat koka potatis snabbt och göra sockerkaka på fyra min Kanon när man ska ha gäster oförberett

Ät inte gul snö
Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11