• Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11
  • Full av förhoppning

Hur dålig är jag då som bara fick 50 kr från H&M.... fast i och försig så handlar jag nästan allting begagnat till Isabelle och har därför råd med mer än dubbelt så mycket kläder De 2550 kr jag handlat för under året har nog varit till mig själv...
    Kan bara minnas en rea polotröja för 29:50 till Isabelle och en rosa tröja med smock för 79. Jo och 4 par vantar och hårsnoddar

Idag ska vi till svärpäronen.... vill inte. Besöket känns som ett enda långt påhopp av mig gällande vikt och motion och annat....samtidigt som det trugas tårta, mat och alkohol...
    Någon som har en blodtryckssänkande över?

Ha en bra dag!

• Filur

Jag är sämst i så fall, fick inte ett öre från H&M Skrattande
    Handlar mest på Lindex och Kapp Ahl.

Nu ska hela familjen ta bussen in till stan, vår bil är stendöd och J och jag ska handla vinterskor, är trött på att gå i snön i lågskor. Kan behövas även om det ska regna i morgon.

• mejram

Och jag har inte ens något bonuskort

Vi går i samma trasor år efter år hela familjen.... Skomakarens barn går i trasiga skor, heter det ju.

SPORTLOV hägrar nu. Och jag som inte har tonåringar med tillhörande kamrater ser fram emot en lugn semestervecka. I morgon flyger jag med mamsen till Paris. Maken är hemma och försörjer mig och tar hand om barnet - precis som det ska vara Han flyger till Malmö nästa helg för att jobba och träffa kompisar, men då håller jag mig kvar här i stan.

Nehej, ska jag ta mig i kragen och skriva ihop min inlämningsuppgift som skulle vara inne i går nu kanske....

Det löser sig sa hon som sket i vasken
  • Mamma Mio

Oh Mejram kom hit och VÅLDGÄSTA familjen Mellander i stället!!!!!!!!!!

Vet ni att Agusta lever! Hon ringde igår och berättade att hon reser till Island i morgon söndag!

Hinner inte se henne innan dess!

Men hon finns, bara så ni vet!

H&M -Jag fick ingen bonus heller....*stolt*Cool

men vi handlar för 100.000 på ICA, så där får vi oftast 75-100:- i bonus per månad.....

Men så rulla jag ju fram så fint.

• Mamma Mio

Suttit på akuten med mamma och höggravid syster. Mamma fick förmaksflimmer med extraslag...fick åka hem efter massor med prover och lite mediciner...obehagligt.

Nu ska jag se melodifestivalslutet.

• AnnaOnIce

Jag har PLUSSAT !

Låt nr 6 var bäst i festivalen...

Jag har sorterat om mina bilder om ni vill titta in

*host host*

Vi ses... *host igen* (jäkla bakterier)

ps. MM. hoppas det går bra med mor.

Oj en sidfot... kul..
  • Full av förhoppning
    Hehe nu har jag också skaffat plusmedlemskap.... tänk om det vore lika lätt att plussa med clearblue hahahaha

Nu är det dags för frukost
    Ät inte gul snö
  • Mamma Mio

Har lagt in snöbilder! Titta AOI så förstår du att det blev snökaos!

• AnnaOnIce

Plussa på Clearblue.. nej tack !!! Fy vad jobbigt. Tack o lov har jag min kropp för mig själv. Men så har jag ju också två gosiga Jonathan kinder att pussa på, han är sååå bebis go! Kolla bilden "Klädd för snö" i mitt galleri. E han inte en goding?

Jag har blivit Tradera besatt!
    Provade nu första gången. Jag förlorar bara mina budgivningar! Eller så bjuder jag mer än vad jag vill!
    Hur hittar man bara nyheter i en speciell storlek? Har ni några tips till mig nybörjare?
    SNart ska jag lägga upp alla mina gamla barnkläder och tjäna tillbaka mina H&M pengar...

kram

nu ska vi äta kebab
Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11