Järngänget i Malmö del 11
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
MammaMio - tacka tusan att du är trött halv sex på morgonen!
Linnea är farmors flicka. Jag får inte göra något, visserligen praktiskt, men ganska irriterande. Farmor är på besök för att opereras, så jag sitter och väntar på att få agera sjuktransport hem från St Görans.
Tack MM för berömmet om tvättstugan
Faf-vet du om micropluskannan fortfarande finns i sortimentet?
Vi var hemma hos en tjej idag som också hade en tjej i Julias ålder (från Kina). Herregud vilket liv det blev när vi skulle hem därifrån!!! Ändå så hade de inte lekt speciellt mycket men Ebbas saker var tydligen VÄLDIGT intressanta.
Någon knyckte min mobiltelefon på jobb för ca en vecka sedan. Att folk inte kan skilja på mitt eller ditt gör mig så himla förbannad. Hon som troligtvis snodde den hade jag hand om också- fy fan!!! Nu får jag betala ett abonnemang på 150 kr+ trafikavgift i 18 månader även om jag inte har telefonen jag köpte genom avtalet. Nu har jag iofs en BÄTTRE telefon men surt ändå.
Trött,ska ta en korttur med vovven o sen i säng...Skönt med fredag imorgon.
Trött pga att jag sover uselt och jag processar en familjekonflikt (inte maken)
Dessutom har jag gått kurs två dagar 8.30-16, valt klinker till ett helt hus, knappt träffat maken
, kört barnen till Lund, Lödde och Kävlinge i omgångar och varje dag
. Däremellan fått skäll av äldste killen som anser att jag borde handla mat och kanske pyssla med honom då han ev har flunsan.
Desstom har maken missat en telefonräkning så vi kan inte ringa ut.
Lägg till en TJATMOSTER som TJATAR OAVBRUTET!
Nervsammanbrott=jag.
Om du vill ha fler att ta hand om så kan jag berätta att vi funderar på att dra oss ner till Skåneland i Valborg.
Annars kan du ta ett billigt flyg och smita från alltihop - här finns det sovplats.
Mejram är alltid välkommen!
Behöver fler än AOI som har iskalla synpunkter och råd till mej (jag följer vissa och puss på dej AOI)
Kom hit och dela en flaska med mej!
Iskall jag? I guess...
AnnaOnIce.
ååååååh jag kräks snart.... det är 90% säkert nu med Manhattan men får inte säkert besked förrän vid 15 tiden.... Läser Mamma Mios och AnnaOnIce reportage på barnsemester hela tiden om och om igen ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH GUD vad jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min högsta önskan i 23 år.... snälla låt det bli av
Inga iskallla råd och tips från mig MM. Ligger däremot och tänker på dig på kvällarna så jag inte kan sova . Kan bara hoppas att det löser sig av sig själv. Annars får ni ju hitta ett sätt som fungerar för er.Även om det inte är det ultimata. Livet känns snart toppen igen; det är ju VÅÅÅÅÅÅR äntligen och då känns alla problem triviala (utom ett visst).
Tack för snabbluchen idag AOI och lekträffen ikväll. Nu sover sonen, jag dricker vin och snart ska prinsessan också i säng.
Binis, kom hit här någon dag och lek!
Trevlig helg allihopa!
I tisdagseftermiddag hämtade jag hem Moa med feber, rinnande ögon och snuva Febern försvann fort som tur är men näsan rinner och ögonen har forsat.
Nu är det mycket bättre så imorgon ska vi på hundutställningen på mässan Vill titta när mina föräldrar ställer ut två av sina tikar.
J jobbar där och bor på hotell i Malmö nu i två nätter.
I dag har Moa och jag varit och matat änderna i fågeldammen en bit bort från oss. Det tyckte Moa var jättekul
Måste förlänga mitt plusmedlemsskap, har glömt att det var slut nu.
På måndag ska jag kanske till Ullared
Ha en trevlig helg!