Inlägg från: Emmixen |Visa alla inlägg
  • Emmixen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia och Claudia: GRATTIS! Roligt!

Tyvärr vet jag inte var jag kan hitta den tidningen... Finns ingen scrapaffär här.. Någon som vet var jag kan hitta den?

Väntar på posten nu, förhoppningsvis får jag min beställning från Magdas...

• Emmixen

Jag har inte fått mitt paket från Magdas... *besviken* Trodde det skulle komma idag, jag hoppades.. Blä.

Har gjort ännu en LO nu, ska ladda upp fotot bara...

• Emmixen
    Fnyz skrev 2007-01-26 18:40:18 följande:
    Emmixen: jättefin, å så starkt av dig att orka scrappa om en sån sak´! men det är ju minnen det med och det är ju itne bara de roliga sakerna som är viktiga, det kan ju vara bra att ha kvar minnet av den där dagen åxå!
    Tack, tack! Har svarat i din gb...
  • Emmixen

Vad dött det är här idag, tycker jag... Jaja, ska gå och äta nu..

Förhoppningsvis kommer mina saker från Magdas på måndag... *suck, ville ha dom idag*

• Emmixen
    Lingonflickan skrev 2007-01-26 20:58:09 följande:
    Men gillar hur du scrappat ett annorlunda tema, emmixen. Känns ju faktiskt viktigt att ha med om barnet gått igenom nåt sånt.
    Hihi, tack.. Det är jag på bilderna. Flört
  • Emmixen
    Blue Vapor skrev 2007-01-26 22:28:45 följande:
    Oj vad mycket fint ni gör! Emmixen - snyggt jobbat! Vad har du för vit penna - den verkar betydligt bättre än de FYRA olika jag hunnit köpa på mig Har städat arbetsrummet här ikväll, nu ska jag börja klippa lite i fotona.......Ja, jag behöver tips om en BRA VIT PENNA! Den ska ha bra flöde, smal spets och även fästa på foton! Någon som har ett tips?? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Det är en vanlig silvrig gelpenna som jag köpt i ett mångpack när dom, glitterpennorna och metallicpennorna var poppis...
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket