Inlägg från: Emmixen |Visa alla inlägg
  • Emmixen

Vad bra! Har det och knappar (som man väl också kan använda?) i garaget, skulle hämta det men garageporten hade frusit fast Förvånad försöker ta oss in via förrådet nu...

• Emmixen

Mammsy: Jag skrev en kommentar till det blogginlägget, men jag kan inte se den nu! Ledsen Vad är det för fel? Jag kan skriva rösterna i din gb annars...

• Emmixen
    MAMMSY skrev 2007-01-28 21:39:18 följande:
    Emmixen skrev 2007-01-28 21:37:15 följande: Mammsy: Jag skrev en kommentar till det blogginlägget, men jag kan inte se den nu!  Vad är det för fel? Jag kan skriva rösterna i din gb annars... www.emmixen.seNej den kom med den synns inte fören jag har lagt upp den, å det gör jag inte förens på tisdag kväll då utröstningstiden går ut
    Ahaa.. Har aldrig kommenterat här i FL-bloggar tidigare.. Generad Sorry...
  • Emmixen

Scrapbooking + familjeliv = beroendeframkallande? MINST SAGT! Kan inte slita mig härifrån.. Det är tack vare alla er som jag börjat scrappa och äntligen hittat en hobby jag kan hålla på med (istället för fotboll och sånt alla andra håller på med som jag inte kan) och kanske till och med bli duktig på det någon gång.

Nä, nu är det väl nästan dags att ta alla mina mediciner och gå och lägga mig.. Hoppas nån av er är inne i morgon! Natti, natti!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket