• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    ScrapAddicted skrev 2007-01-29 11:17:13 följande:
    Men jissus... Här ska man inte va ifrån flera dagar... Tar ju eeeevigheter att läsa ikapp :)
    Hihi ja tänk om vi scrappade lika mycket som vi babblade här inne

Nä då vi hinner bägge och, men det är ofta det är flera flera sidor att läsa när man kommer tillbaka.

Hoppas du mår bra!
  • Cia o krabaten

Jane: Japp! Minst 2ggr om dagen lär man läsa ikapp
    Dagpatrullen och sen kommer nattsuddarna och drar några sidor

Claudia: Skrev innan att jag har CK och gillar den!

• Pyret78

Fnyz: Läs kontraktet från tidningen!! Kanske måste du snabbt som attan plocka bort din Lo från galleriet o så får vi andra låtsas som om vi inte sett den

• scrapparlotta

Tjej 83:

Jättefina LO:er.

FnyZ:

Även du har gjort en kanonLO. Hoppas tidningen dyker ner i min brevlåda idag, så lär jag väl se den där åxå.

• Smurfens Mamma
    Generad ... *generad* var hittar jag sidan som jag kan anmäla mig o prenemurera på CK ?! *rodnar* Generad
    WIlhelm blir 1 år den 9 februari !!! !!! !!!
  • ScrapAddicted

Claudia79 - Jag har åkt på bihålsinflammation... tar penicillin så det är något bättre... men ååååh va tröööööött jag ääääär... *s* Jaja - det kunde va värre :)

Vilken underbar LO du har i swescrapbook-bloggen!!! Grattis!!!

• claudia79
    ScrapAddicted skrev 2007-01-29 11:24:44 följande:
    Claudia79 - Jag har åkt på bihålsinflammation... tar penicillin så det är något bättre... men ååååh va tröööööött jag ääääär... *s* Jaja - det kunde va värre :)Vilken underbar LO du har i swescrapbook-bloggen!!! Grattis!!!
    Usch din stackare! Vet själv hur det är att ha ont i bihålorna och det är inte kul Krya på dig Tack, va gullig du är
    Asrta1 skrev 2007-01-29 11:24:17 följande:
    Morsning korsning! Grattis claudia till publiceringen! Nu har jag tre nya LOs i galleriet för den som vill kika och kanske risa lite....rosa går också bra www.familjeliv.se/hem/asrta1/galleri.phpHar två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Jättehärliga!! Så fin journaling på BB-LO:n, och knappramen var bedårande!
    Cia o krabaten skrev 2007-01-29 11:19:30 följande:
    Jane: Japp! Minst 2ggr om dagen lär man läsa ikapp Dagpatrullen och sen kommer nattsuddarna och drar några sidor Claudia: Skrev innan att jag har CK och gillar den!
    Oops!Måste jag missat...
  • Cia o krabaten

Claudia: Jag har märkt att FL hoppat lite på sistone.
    Ibland kommer det fram inlägg som inte syntes förra gången man var inne
    Är väl bara att vänta på en krasch kanske

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket