• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Pyret78

Claudia: Jättesnygg tolkning av skissen på swe Vad är det för bokstäver du använt dig av på "Kreta". De var ju supersnygga!!

• Smurfens Mamma
    Blue Vapor SkrattandeTACK!!
    WIlhelm blir 1 år den 9 februari !!! !!! !!!
  • claudia79
    Pyret78 skrev 2007-01-29 11:32:22 följande:
    Claudia: Jättesnygg tolkning av skissen på swe Vad är det för bokstäver du använt dig av på "Kreta". De var ju supersnygga!!
    Tack Kyss jag köpte bokstavsarket till "Crate- Cowboy" och så har jag sparat silhuetterna av bokstäverna. Så då brukar jag rita av mallen på valfritt papper och sen klippa ut. Just dessa målade jag med svart akryl och duttade Panduros Pearl Touch på
  • annika5064
    Pyret78 skrev 2007-01-29 11:22:04 följande:
    Fnyz: Läs kontraktet från tidningen!! Kanske måste du snabbt som attan plocka bort din Lo från galleriet o så får vi andra låtsas som om vi inte sett den
    Oooooh, ja, gör det fort; de som lägger ut sina LO:s som varit publicerade i tidningen är ju från första numret!!!Förvånad
  • claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-01-29 11:30:16 följande:
    Claudia: Jag har märkt att FL hoppat lite på sistone.Ibland kommer det fram inlägg som inte syntes förra gången man var inne Är väl bara att vänta på en krasch kanske
    mmm jag har också tänkt på det...Hoppas inte!!Va ska vi då göra*fniss*
    Blue Vapor skrev 2007-01-29 11:30:16 följande:
    Seedorfs - www.creatingkeepsakes.com välj "subscribe" högst upp i vänsterkanten, sen klickar du på "international" som står med litet blått nere bredvid fylla-i-fälten - då hamnar du där du som svensk prenumerant ska fylla i! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Tackar också för länken! Det kostar drygt 578:- kr för 26 nummer..eller 328:- för 13 nummer. hmm det blir nog en prenumeration där snart
  • Cia o krabaten

Vad svårt det ska vara att slita sig från datorn och flytta sig 2m till skrivbordet och scrappa istället!!!

Måste vara att det är för välstädat nu när jag städat ut RAK-grejerna

• tjenixen

haha och jag som har en hel del att plugga har gjort 1/3 och så fastnade jag vid datorn hmmmm.... Scrappa det får jag nog göra när jag dör eller nåt känns det som nu. har inte gjort mer än 4 LO´s på hela året och har som mål att komma upp till 100 innan året är slut.
    Har ni några scrapmål?

• kanskesnart

Claudia79: Grattis till LO:n på SWE bloggen. Urtjusig!!

Jättefina LO:s ni lägger upp en efter en, hänger knappt med

Är det någon som vet om nya numret av tidningen kommit ut i butik ännu?? Tänkte ta en sväng in till stan för att leta (vad gör man inte )

• Bark

Fick scraptidningen i brevlådan idag. Jag som trodde dom tappat bort min prenumerering!!
    Kul, nu ska jag sätta mig och lusläsa.

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Cheri

Tack snäll ani! Ni är sååå gulliga!

Joo... det finns ju en pizzeria i närheten

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket