• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Blue Vapor

Här är länken till alla butiks-recensioner! Kan ju vara bra läsning för oss alla, eftersom vi för det mesta shoppar via webben! www.scrappa.com

Så kan man i alla fall bilda sig en grunduppfattning, visst utifrån andras tycke, men så är det ju med det mesta man inte provat själv! Hellre handlar ju från ett ställe som har gott rykte än riskerar att bli utan mina saker

• Bark

Skulle oxå vilja gå på scrappkurs.  :(  Har inte sett att det finns någon där jag bor. Trist.

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Emmixen

Måste bara klaga lite... Jag är besviken nu. Jag har längtat så efter beställningen jag skickade i onsdags morse till Magdas. Jag har inte fått grejerna än! Jag har ingenting emot någon, jag är bara  besviken för jag har längtat så mycket.

Står ju att det är 2-3 leveransdagar, så jag förstår inte varför det inte kommit än? Har någon mer varit med om det?

Hoppas att det kommer i morgon...

• Cia o krabaten

Cheri: Glömde VAR du ska hålla kurs

• Blue Vapor

Oj, Emmixen , det lät inte roligt! Har du fått någon bekräftelse på ordern du la? Jag tycker du ska maila direkt och fråga om det kanske har blivit något fel! Det är det ingen som kommer ta illa upp av Klart du ska veta om och när dina saker kommer!

• Cheri
    Cia o krabaten skrev 2007-01-29 13:09:49 följande:
    Cheri: Glömde VAR du ska hålla kurs
    Telefonplan
  • MiaB72
    Claudia: Grattis!! Jättesnygg!!

Här är min senaste efter swe skissen

min tumme.JPG
  • Cheri
    MiaB72 skrev 2007-01-29 13:15:55 följande:
    Claudia: Grattis!! Jättesnygg!!Här är min senaste efter swe skissen
    Oh oh!! Vad fiin!!
  • Lilybee

MiaB72: Jättefin LO Glad Det ser verkligen härligt ut med en tumme

• Emmixen
    Blue Vapor skrev 2007-01-29 13:11:14 följande:
    Oj, Emmixen , det lät inte roligt! Har du fått någon bekräftelse på ordern du la? Jag tycker du ska maila direkt och fråga om det kanske har blivit något fel! Det är det ingen som kommer ta illa upp av Klart du ska veta om och när dina saker kommer! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Bekräftelse? Pappa fixade det sista, så jag vet inte.

Min assistent samlar mod nu och ska ringa dit och höra!

Återkommer.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket