• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • kanskesnart

Emmixen: Vad tråkigtFundersam Kanske är så många som upptäckt butiken nu (har för mig att den är relativt nyöppnad) att de fått mer att göra och därför tar längre tid på sig att skicka grejerna? Men jag tycker med du ska maila och fråga.

Puffar för min fråga förut angående tidningen. Vet någon om den kommit ut i butikerna än (nya numret altså)??? Har läst att den skulle komma ut 28/1 på någon sida och 30/1 på en annan (Funderar på om man ska chansa & åka de 2 milen det är till närmsta försäljningsstället eller väntaFundersam )

• Örnen76

Frågor ang fotografier ni scrappar: Skriver ni ut direkt på datorn, lämnar ni in för framkallning eller har ni egen fotoskrivare?
    Själv lämnar jag in för framkallning.

• Blue Vapor

Måste fråga er som kan..... HETER de vita bazzillerna något? Alltså typ "snow" eller nåt annat vitt......  Måste beställa vita, och jag blev osäker.......

• Bark

Jag lämnar in för framkallning!!

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Cia o krabaten

Mia: Jättefin!

Kanskesnart: Fanns på pressbyrån i fredags i Uppsala iaf.

• Emmixen

Vi har ringt nu och dom hade skickat det. Hade det inte kommit i morgon skulle vi höra av oss igen. Hoppas nu att det kommer i morgon!!

• Asrta1
    BV: Hos SA så heter den vita CS "White"

MiaB72: Jättefin LO!
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • kanskesnart
    Cia o krabaten skrev 2007-01-29 13:22:14 följande:
    Mia: Jättefin!Kanskesnart: Fanns på pressbyrån i fredags i Uppsala iaf.
    Tack!! Då åker jag in & hoppas på det bästa

MiaB72: Den var superfin!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket