• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • tjenixen
    Asrta1 skrev 2007-01-29 13:38:25 följande:
    tjenixen skrev 2007-01-29 13:36:03 följande: vita bazziller förresten:canvas: white, chantilly, fourz: avalanchetrios: lily whitecorduroy: brilliant whitegarden path: eggshellPWL: cottonwoodOrange peel: KI WhiteWashboard: snowclassics: gardeniadet var de jag hade i mitt album tror jag. Bra med swatcharna ibland:) Den boken RAKr jag gärna Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    haha, det trodde du ja:) Känner att jag kommer ha stor nytta av den nu när jag äntligen fått den klar.
  • Fnyz
    Pyret78 skrev 2007-01-29 11:22:04 följande:
    Fnyz: Läs kontraktet från tidningen!! Kanske måste du snabbt som attan plocka bort din Lo från galleriet o så får vi andra låtsas som om vi inte sett den
    har inte ens nämnt nått kontrakt för mig dem e... har inte sett röken av nå dylikt å dem har ju redan publicerat den så det kan de ju itne ta tillbaka!
  • Fnyz

har nu mailat tidningen å frågat om det här med kontrakt för de verkar ju mystiskt att det endast är jag som itne ska skriva på ett sånt.... jaja de kan inte hålla mig till något eftersom ajg inte skrivit på något moahahaha

• Cia o krabaten

Jaha, då har man slösat bort en ledig dag framför fl då. Inget scrappat!
    Men lite foton utskrivna och RAKar fixade så lite blev det gjort iaf

• Mizty

Underbara nya LO´s Massor av

Helt otroligt hur mycket det skrivs här inne Förvånad Några timmar härifrån och det är massor att läsa ikapp! När jag väl är färdig glömmer jag ju allt jag ska kommentera

Ska åka och hämta mitt paket från Magdas om en stund!!! Har glömt vad jag beställt ju... Så det ska bli spännande att öppna paketet

Emmixen - Ja, du får räkna bort helgen. Det är bara vardagar som man räknar... Det kommer säkert i morgon!!

Idag ska jag fösöka börja med bröllopsalbumet till min kusin & hans fru... Har längtat hela helgen

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Melle85

Vad många fina LO's ni har gjort, ni är alla så otroligt duktiga ju!

Vilken färg använder man till vanliga skumgummi (?!) stämplar?

• Emmixen

Jag beställde i onsdags morse...

Men vi har i alla fall ringt nu (jag hatar också att ringa) och kommer det inte i morgon skulle vi ringa igen.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket