• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Sol30

Asrta1: Nya lo:n är jättefin. Inte alls fyrkantig!

Jag försöker också lära mig att ha lite tomma ytor också! Är också lite rak och fyrkantig (pedantisk, kanske man ska säga....), så denna hobbyn är nog perfekt för mig att "mjukna" upp den sidan lite!

Ankiz: Jättemysig lo! Den ser go och mjuk ut!

• Camasunary

Claudia: Landstinget i VÄRMLAND är väl inte det värsta man kan råka ut för kanske, men.... hellre utmaning än sjukhuset

• Asrta1

Oj...skulle ju skriva att den var till utmaningstråden också

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • claudia79
    Sol30 skrev 2007-01-31 09:30:50 följande:
    claudia: He he, man kommer ju till landstinget i Värmland!
    Camasunary skrev 2007-01-31 09:32:02 följande:
    Claudia: Landstinget i VÄRMLAND är väl inte det värsta man kan råka ut för kanske, men.... hellre utmaning än sjukhuset
    Jo men det är det  som är själva utmaningen denna gången - att ens hitta den
  • Camasunary

Nu sitter jag och fnular och inspirationsurfar för att få till den där ***** LOn med journaling!! Hur ska man tänka?? Nån som har nåt bra inspirationstips??
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket