• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • MAMMSY
    Tessegosing skrev 2007-02-11 23:20:03 följande:
    MAMMSYKan man använda fonterna som finns i words eller måste man ladda hem dom från deras hemsida också?
    Nej du kan skriva ut fonterna från din dator oxå, men om du vill ha olika figurer så finns det (å säkert alfabet oxå) olika som man kan ladda hem
    Johanna 79 skrev 2007-02-11 23:37:03 följande:
    Nähe, nu ska jag försöka att ta mig till sängen! Ska till stan med grabbarna mina imorgon och leta efter vit sakura penna, soufflé! Spännande och se om jag lyckas hitta någon MAMMSY: Men visst kopplar men den till datan precis som craft robo?
    Japp precis!

Å idag e jag hemma å vabbar, lillskruttan e förkyld, så idag kanske jag hinner kika in här lite då å då
  • Emmixen
    Jo79 skrev 2007-02-12 09:56:02 följande:
    Ooooo BV!!  Vad rooligt det var att gå in på din blogg idag då!! *dansar runt av glädje* Mamma till KaramEllen
    JAA! Synd bara att min bild inte funkade
  • MAMMSY

ÅGenerad Tack för alla söta Grattis trodde inte att den skulle komma med, den var så svårfotad å ljuset i hörnet e från kortet, men det ser ut som jag har haft blixten på Så den e snyggare i verkligehten måste jag säga

Mizty: Hjälp vilken ursnygg LO!!!!

• Mizty

Grattis Mammsy

Tack för kommentarerna om min LO Kyss

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Cia o krabaten

Mammsy. jag vabbar också!
    Dora går på Tv'n här bredvid nu så jag får en stund vid dumburken

• MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-02-12 10:07:46 följande:
    Mammsy. jag vabbar också!Dora går på Tv'n här bredvid nu så jag får en stund vid dumburken
    HiHi Ja här har vi kollat Mumin sen halv sex då det lilla trollet bestäde sig för att gå upp...
    Fast nu leker hon med sitt Dockhus, det är så kul att sitta å lyssna på henne Måste nog passa på att fota lite hinner ju aldrig det längre...
  • Cia o krabaten

Särskilt inte i dagsljus!!!
    Och jag börjar få nog av pulkabilder vilket är allt vi gör ute känns det som

• MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-02-12 10:11:46 följande:
    Särskilt inte i dagsljus!!!Och jag börjar få nog av pulkabilder vilket är allt vi gör ute känns det som
    Ähhh här hade vu ju snö i typ två dagar bara VILL OXÅ HA SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!
  • Mizty

Nu hoppas jag att det snart är dax för min son att sova så att jag kan scrapa!

Håller med om att det hade varit roligt med SNÖ!!! 2 dagar var liiiiite för lite Skrikandes

Caroline, stolt mamma till Phenom!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket