Loppan79 skrev 2007-02-15 16:17:51 följande:
kanskesnart skrev 2007-02-15 00:24:29 följande: Helluuu.. E det nån som kommer ihåg hur det funkar me betalningen ho SA? Ska man betala direkt efter första automatiska orderbekräftelsen eller vänta på en personlig? Kommer inte ihåg hur de va & det var ju inte länge sen ja beställde där ju Kan man bli dement vid 26??Venezuela: Här är en till som börjat hämta hem fonter som en galning! Får nog köra dataskrivet i fortsättningen, för min handstil har blivit gräslig (men det kanske hör ihop med demensen) Jag har för mig att hon har ändrat i sina köpvillkor. *kilar in och kollar*. Såhär står det nu "En automatisk orderbekräftelse utgår till din angivna e-postadress. Vid förskottsbetalning: Summan betalas till vårt bankgiro 5466-5468 senast 4 dagar efter beställningen gjordes. Vid erhållen betalning plockas ordern, och mail om eventuella slutsålda varor mailas till dig. "Man ska alltså numer betala vid första mailet och bekräftelsemail kommer efter betalning.
Ja, det va så jag uppfattade det också, men det var väl inte så förut? Var därför jag blev lite förvirrad

Kanske inte är dement då trots allt

Men nu betalade jag me kort så då vet ja inte hur det funkar (det märks väl

)