• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

wohoo imorn ska ja åka o handla lite scräpgrejjer hehe
    äntligen lite tid att göra det.
    usch tror de kommer sluta illa för plånboken men men.
    men en del saker har de faktiskt inte. så de måste ja betälla, måste kolla upp nätbutiker nu också hmm. om ni inte handlat slut på allt!! hehe

• Mystjejen

Tjej83: Lyllos... Vill me shoppa...

Nu har jag gjort LO:n till LOOK-bloggen. Lägger in den imorgon...

Vidare mot nästa projekt...

• Örnen76
    Tjej 83 skrev 2007-02-15 20:15:18 följande:
    wohoo imorn ska ja åka o handla lite scräpgrejjer heheäntligen lite tid att göra det. usch tror de kommer sluta illa för plånboken men men. men en del saker har de faktiskt inte. så de måste ja betälla, måste kolla upp nätbutiker nu också hmm. om ni inte handlat slut på allt!! hehe
    Vart ska du shoppa då?
  • Sol30

Ifall ni undrar varför jag smyger runt i era gallerier är det för att jag letar inspiration och idéer till vinter-lo:s! Så ni som har såna, hojta gärna till!

• annika5064
    Sol30 skrev 2007-02-15 20:22:06 följande:
    Ifall ni undrar varför jag smyger runt i era gallerier är det för att jag letar inspiration och idéer till vinter-lo:s! Så ni som har såna, hojta gärna till!
    Hojt...Glad
  • MiaB72

Nån som vet var jag kan hitta förklaringar till namn, tänkte göra en dop-LO och ha med vad hans namn betyder. Nån som har koll på det??

• Jo79
    Sol30 skrev 2007-02-15 20:22:06 följande:
    Hojt här med...
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket