• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Asrta1
    Claudia: Vilken kul idé! Ska man hålla sig i en speciell prisklass typ 30 kr eller...? Du kommer säkert på en fiffig lösning

Jag vill vara med i Scrapträskets RAK-gäng:

*Claudia79
    *Emmixen
    *Marajjah
    *Jo79
    *Asrta1
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Asrta1
    lilla my2: Dom ringde 00.30 på natten Fick beställt tid till 22.45 och så ringer dom så lång tid efteråt iof hade jag ansett att det var riktig kris så hade vi ju åkt in men ändå.... Ska ha han under uppsikt i dag också...måste få i honom ca 7-8 dl vätska annars så måste vi kanske komma in och "vätska" upp honom.......Nu har han inte ont i huvudet längre som han hade igår, låg och grät och höll sig om huvudet....

Hmmm...det här med scrapping är nog smittsamt eller ärftligt.....Fundersam Han låg i soffan i fm och vilade, rätt som det är så ropar han: -Maaammaaaa, kan du inte ta kort på mig!
    När han sedan såg korten så tyckte han att han var söt *mitt lilla gull*
  • Emmixen

Det är ju smart med den tråden i så fall, att man byter ju ut det man inte behöver, om jag har fattat det hela rätt? För då kanske de flesta får det dom behöver...

• pylle

ååå så kul

*Claudia79
    *Emmixen
    *Marajjah
    *Jo79
    *Asrta1
    *Pylle

• claudia79

Åh va kul att så många vill vara med!! Toppen, ju fler vi är desto bättre....

Jag har gjort en RAK-tråd som ni är välkomna över till Där fortsätter vi också att skriva upp oss, de som vill vara med i RAK-tråden, och där finns även mer info om hur jag tänkt det ska gå till.

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m16678870.html

• claudia79
    Emmixen skrev 2007-01-25 14:42:29 följande:
    Det är ju smart med den tråden i så fall, att man byter ju ut det man inte behöver, om jag har fattat det hela rätt? För då kanske de flesta får det dom behöver... www.emmixen.se
    Precis Och kanske man får något som man aldrig provat förut och upptäcker att "Wow, det här var ju toppen!
  • Asrta1

Jag reggade mig hos Hobbyhuset och fick mail från Cia....Nu kan jag inte logga in Ngn annan som inte iheller kan det? Har iof mailat henne så hon hjälper mig säkert fast jag ville ju in idag ju....

Nu ska jag se om jag kan springa till brevlådan (500m)....båda barnen sover nu...klara, färdiga GÅÅÅÅÅÅ (spring)

Håller tummarna för att tidningen kommit....

• älvanpurjo

*Claudia79
    *Emmixen
    *Marajjah
    *Jo79
    *Asrta1
    *Pylle
    *älvanpurjo

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket