• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • älvanpurjo

vad är adressen till magdas som alla snackar om?

• claudia79
    älvanpurjo skrev 2007-01-25 15:53:17 följande:
    vad är adressen till magdas som alla snackar om?
    www.magdas.se
  • Amelié77

Kanske inte direkt scrapping men...
    Nu är mina nalletavlor till barnrummet klara i alla fall.
    Blev lite dåligt fotat igen.

Nalletavlor som jag gjort till barnrummet

Vecka 32+5 - BF 17 mars 2007
  • Pyret78

Supergulliga tavlor 2xA. Vilken bra idé att göra egna tavlor

• Mizty
    2xA skrev 2007-01-25 15:58:02 följande:
    Kanske inte direkt scrapping men...Nu är mina nalletavlor till barnrummet klara i alla fall.Blev lite dåligt fotat igen. Vecka 32+5 - BF 17 mars 2007
    Såååå fina!!! Massor med
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Örnen76

Hej alla scrapbrudar!
    Kolla vad jag har scrappat; en vinpåse:
    Vinpåse.JPG

• Minimalla
    Asrta1 skrev 2007-01-25 15:45:08 följande:
    Jag reggade mig hos Hobbyhuset och fick mail från Cia....Nu kan jag inte logga in Ngn annan som inte iheller kan det? Har iof mailat henne så hon hjälper mig säkert fast jag ville ju in idag ju....Nu ska jag se om jag kan springa till brevlådan (500m)....båda barnen sover nu...klara, färdiga GÅÅÅÅÅÅ (spring) Håller tummarna för att tidningen kommit....Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Jag har också det problemet, fick hjälp av Fnyz med att reistrera mig, men jag kommer fortfarande inte åt forumet
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket