• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • älvanpurjo

åå en sådan fin påse......

• Asrta1

Men hallååååå...var är mitt + Hade inte fått min tidning...sjuklingen har ännu högre feber nu...sitter i telefonkö nu....40,5 graders feber, har svullnat runt halsen nyfiken örn: Superfin vinpåse!

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Asrta1
    nu har jag plus igen..
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Marajjah
    Lingonflickan skrev 2007-01-25 19:51:00 följande:
    Ingen som vet nån butik med mycket bling bling?
    Jag har kikat runt lite, men det är ingen butik som jag sett som har mkt, en del har nåt, andra ingenting.. Bara att kika runt å kolla vilka du vill beställa från.
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Sol30

Asrta1: Men usch vad otäckt att febern aldrig går ner. Hoppas Du kommit fram i telefonkön och fått hjälp vid det här laget.

Nyfikenörn: Jättefin påse! Vilken bra idé!

• Marajjah

Kanonfin Layout du hade fått med i tidningen Fnyz.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • annika5064
    Sol30 skrev 2007-01-25 12:26:31 följande:
    mamma i Småland: Åh, det vill jag också veta! Har letat, men tycker inte att jag hittat nåt bra ställe. På Panduro här i stan har de typ inget bling bling alls....
    Men panduro har ju massor av pärlor, fast man får ju limma fast dem själv förståss...menar alltså sådana som är platta under...
  • Sol30

annika5064: Jaså, har de? Är det såna som man eg ska stryka fast på tyg? Måste dit igen och kolla lite mer noggrannt! Tack för tipset!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket