• Charlie Bravo

Din värsta date!

Läste på danska Ekstrabladet idag där man kan rösta på den värsta datingupplevelsen. Rätt underhållande berättelser, så varför inte köra samma koncept här?

Berätta om Din värsta datingupplevelse (behöver inte innehålla sex). Värst vinner!

För inspiration läs följande (på danska dock)

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article266469.ece

• Svar på tråden Din värsta date!
  • Y O D A

Han skickade in till Expressen - Jag älskar dig och bla bla innan vi ens träffats, med fet text, hjärtan å allt - Jag fick ett apanfall, höll på att dö av hjärtsvikt på en spårvagn i östra Gbg. Ringde såklart upp dåren.
    Träffade honom tillslut iallafall -jag är en vänlig själ - .....Han kom med resväska - på hjul. Paniken svämmade över. Personkemin infann sig ----------aldrig! Tvärtom.
    Lugnade ner mig, med hjälp av sprit. Vi käkade middag - jag somnade. Han sa bara hela tiden - jag vill bara kramas! Panik - drack mer sprit.
    Sa till honom att han fick packa och åka hem - han började gråta - och ringde sin syster.
    Satt sen o blängde med onda ögat tills spårvagn o tåg passade ihop, när det hände så tog han sina kläder, packade ner dem från mina garderober ner i sin lilla resväska på hjul o drog.
    Det vart inget mellan oss.

Here's Johnny!!
  • KatastrofKatt
    Y O D A skrev 2007-02-23 03:35:49 följande:
    Han skickade in till Expressen - Jag älskar dig och bla bla innan vi ens träffats, med fet text, hjärtan å allt - Jag fick ett apanfall, höll på att dö av hjärtsvikt på en spårvagn i östra Gbg. Ringde såklart upp dåren.Träffade honom tillslut iallafall -jag är en vänlig själ - .....Han kom med resväska - på hjul. Paniken svämmade över. Personkemin infann sig ----------aldrig! Tvärtom.Lugnade ner mig, med hjälp av sprit. Vi käkade middag - jag somnade. Han sa bara hela tiden - jag vill bara kramas! Panik - drack mer sprit.Sa till honom att han fick packa och åka hem - han började gråta - och ringde sin syster.Satt sen o blängde med onda ögat tills spårvagn o tåg passade ihop, när det hände så tog han sina kläder, packade ner dem från mina garderober ner i sin lilla resväska på hjul o drog.Det vart inget mellan oss. Here's Johnny!!
    nu var det din tur att få mig att skratta.. med apanfall och allt!
    try less, fail less
  • Y O D A
    KatastrofKatt skrev 2007-02-23 04:05:23 följande:
    !nu var det din tur att få mig att skratta.. med apanfall och allt!try less, fail less
    jag kan också skratta åt de -t nu efteråt - men när det hände - fi fan!!! Flört
    Har aldrig varit så svettig i hela mitt liv!
    först söker jag efter mig själv. sen söker jag efter dig.
  • Anonym (Fis-killen)

skulle också ha fått panik. haha.
    Man hör jämt om att tjejer lämnar sina saker hos killar o.s.v..
    Men där fick vi höra annat... =)

• snartfaster

Det var med minsambo. andra gången vi träffades som "mer än bara vänner".

Vi skulle på nyårsmiddag hemma hos en kompis, millenium och allt. jag hade gjort slut med förre pojkvännen runt Lucia. Nere på stan på nyårsafton träffade jag på honom (mitt ex). Han bodde i en annan stad och vi hade inte setts på två månader, det här var alltså första gången vi sågs sen vi gjort slut några veckor innan och dessutom första gången på två månader. Vi hälsade och pratade lite. Under samtalets gång kröp det fram att han skulle på samma middag som mig. jag spelade lugn då, men sen sprang jag hem och ringde upp min kompis, och frågade vad f-n hon bjudit honom för när hon visste att vi gjort slut och jag skulle komam med en annan (som hon hade bjudit). Det var inte hon som bjudit honom utan en annan av våra kompisar som cokså visste hur det låg till mellan oss. panik!

Daten kom och hämtade mig och vi åkte till middagen. Där var det mest pinsamt, jag var fly förbannad på exet och på kompisen som bjudit honom trots att hon visste att vi nyss gjort slut och jag skulle dit med en annan kille. exet försökte få tillbaka mig och höll sig i närheten hela tiden, när jag skulle visa daten något satt exet där bredvid mig på andra sidan, superpinsamt för alla inblandade.

vid matbordet blev vi dessutom placerade så att daten satt mitt emot mitt ex, och jag satt bredvid daten mitt emot kompisen som bjudit dit exet. det var den kyliga ändan av bordet.

när maten var slut åkte extet därifrån efter att ha tjatat på mig att följa med men jag vägrade. sen åkte vi till en annan fest, där befann sig datens syster som jag aldrig träffat innan. jag drack en klunk ur en grogg jag fick av någon där och sen blev jag jättefull (fattar än idag inte hur det gick till, alla blev jätteförvånade för jag hade ju inte druckit mer än något glas vin innan) och kräktes inne på toa och klänningen jag hade på mig som jag sytt själv och jobbat på en hel termin för den här kvällen sprack så jag fick ha kappan på mig och över tolvslaget sov jag på den nyktre datens arm och dregglade ner hela honom. innan det hade mitt ex ringt hur många gånger som helst på mobilen, och värdarna för festen hade blivit osams nästan alla där och vi åkte därifrån i 2-3 snåret efter att det blivit mer bråk och jag nyktrat till så pass att jag kunde åka hem. Jag hade klämt ur mig att jag älskade honom också någonstans i all villervallan, men det vågade han inte tro på fast jag menade det verkligen.

några dagar senare bestämde vi oss i allfall för att det var vi.

Idag 7 år senare är vi fortfarande tillsammans och planerar bröllop så det ledde till något gott i slutändan i alafall

men så gick det till första gången jag träffade min svägerska, undrar om hon fick något vidare intryck av mig

• lillrottis

snart faster... haha den var bra... Snacka om lite pinsamt hihi men de e tur han inte dömde dig för en händelse

• snartfaster

lillrottis: nej efter den där hemska kvällen så hade jag inte varit förvånad om han dragit sig ur det var så mycket som hände hela tiden och jag var arg nästan hela tiden också. Finns ett foto på mig från den kvällen och man ser nästan hur ilskan glöder i ögonen, jag ser jätteelak ut.

• Anonym (daten)

Hade flörtat med en kille ett tag som jobbade på stamstället där vi alltid hängde då, pratat och skojat osv och han verkade riktigt intresserad. Så efter en lång natt på krogen så hamnade vi på hans jobb, då allt var stängt i stan och vi myste i soffan, efter ett apr timmar skulle jag hämta min jacka som fanns på kontoret och då får jag se ett bröllops kort, och till min förvåning HONOM på detta, så jag frågar om han inte glömt något, han svara vad tänkte du på, Att du är gift svarar jag, jag trodde du visste det svarade han då...men hur skulle jag kunna veta det när han aldrig använde sin ring. Ett par månader senare blir jag tillsammans med en av hans anställda och vi är ute och går på stan och möter mannen utan ring med sin fru och där står vi alla och pratar och gissa om han ser stressad ut!!!!

Ett par år senare så datar jag en kille som hade en tonårsson som bodde där ibland. PÅ natten när vi lagt oss kommer jag på att jag är törstig, så jag frågar om jag måste klä på mig mer än trosorna när jag skall gå upp och dricka vatten, nej svarar han han sover..Så jag går upp och vem möter inte jag i köket om tonårssonen, där står jag iklädd enbart stingtrosor, stackars abrn att möta detta i sitt eget kök och vi hör hur pappan skrattar gott i sovrummet...

• Anonym (J)

Uach! Det där med att skämma ut sig för familjemedlemmar har jag också gjort. Detta hände dock när jag och min sambo hade varit tillsammans ett tag, och jag hade träffat hans föräldrar flera gånger.. Jag hade precis duschat och höll på att torka mig och klä på mig inne på min sambos gamla rum, där vi sover när vi hälsar på hans föräldrar. Föräldrarna var ute och plockade svamp eller nåt, så jag stängde inte dörren helt in till rummet.
    Plötsligt hör jag hur dörren utanför slår igen, och svärfar säger "Nu är vi hemma!". Jag praktiskt taget kastar mig ner på golvet och försöker skyla min nakna kropp med handduken.
    Sambon skrattade gott åt detta.. Vet än idag inte om de såg mig, men jag har bestämt mig för att de nog inte gjorde det!

• Anonym (en till)

anonym toppendejt: asgarvar här framför datorn, då förstår jag varför min dejt satte sig och sket på golvet !!! För han hade ju rökt braj. ( så fruktanbsvärt , jag upptäckte det på morgonen då jag skulle gå hem och det låg en stor komocka framför ytterdörn. Killen säger bara ojdå, medans jag springer hem hysterskt fnittrandes)kan tillägga att jag själv aldrig skulle röka på och jag gillar normalt inte folk som gör det heller.

Svar på tråden Din värsta date!