• Charlie Bravo

Din värsta date!

Läste på danska Ekstrabladet idag där man kan rösta på den värsta datingupplevelsen. Rätt underhållande berättelser, så varför inte köra samma koncept här?

Berätta om Din värsta datingupplevelse (behöver inte innehålla sex). Värst vinner!

För inspiration läs följande (på danska dock)

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article266469.ece

• Svar på tråden Din värsta date!
  • daggvåt äng

Jag var 18 år tror jag och hade träffat en kille på krogen. Han gick i samma skola som jag och vi hade en hel del kompisar gemensamt visade det sig. Så vi bestämde att vi skulle gå ut och fika dagen efter. Lite pirrig mötte jag honom på skolgården och vi traskade in till stan. Hittade ett mysigt fik där vi satte oss och under HELA daten satt han och stirrade på mig. Efter ett litet tag insåg jag att jag kände ingenting överhuvud taget för honom och det gjorde inte precis stirrandet bättre. Efter fikan körde han mig hem och jag kysste honom innan jag gick ur bilen. Hade nämligen sett en tungpiercing under fikan och den var jag väldigt nyfiken på. Inte så snällt av mig kanske men ändå.
    Dagen efter ringde han hur många gånger som helst. Jag kunde inte svara eftersom mamma var hemma och jag hade ingen alls lust att förklara nåt för henne. Men till slut svarade jag och talade om att "tyvär men jag känner inte det där jag borde känna". Då börjar han gråta! "Men vi hade ju så mysigt och kyssen var så trevlig och jag tycker så himla mycket om dig, kan vi inte försöka ändå?" Allt häver han ur sig mellan snyftningarna. Jag blev livrädd och avslutade samtalet så fort jag kunde.
    Det var inte skoj att träffa honom i skolan efter det.

• Anonym (eeeh!)

jag var väll sådär 17 år och blev SUUUUUPER kär i en kille
    över nätet :D ja hur so helst träffades vi och kompisen jag skulle ha med mig kunde inte så jag vart tvungen att ringa en annan kompis.. (denna kompis är allt annat från normal. jag har frågasatt mig själv många gånger om hon är lite rubbad men ja hon är trevlig :)) ja vi gick o träffade dom och allt gick underbart ÄNDA tills min kära väninna öppnar sin mun " åååååååh, gumman ( till mig) kommer du ihåg några år sen när vi hadde den där kvällen där vi lekte med våra doldosar!!" (åh, herregud tänkte jag vill bara döööö!!) han smålog åt mitt håll o jag var röd som en tomat!
    sen.. IGEN! "HÖRRUDU! VAFAAN TROR DU ATT DU ÄR IGENTLIGEN ELVIS ELLER DEN DÄR JÄVLA FRILLAN OCH KLÄDERNA! TROR DU DU IMPONERAR MIN KOMPIS ELLER?!?!" (ja.. tack tack tack tänkte jag.. och JA han imponerade mej! jag ville bara döda henne!) sen säger han att han vart tvungen att draså vi åker hem o jag dumpar av kompisen (tack gode gud tänkte jag! )ja ialf vi blev tillsammans det varade i nån vecka. inge allvarligt.. sen en kväll satt jag o skrev ett mail till honom om vad jag känner osv jag skrev väldigt detaljerat och att jag verkligen ville försöka med honom osv.. på morgonen på väg till bussen ringer han"heeej älskling!! hur e d? jag saknar dej, när ska vi träffas?! jag vill ha dejosv. jag frågar honom fick han mitt mail ja säger han! jag har t.o.m skickat tillbaka! ja en så klart fan man tänker jaa men han låter juh så glad osv han kanske oxå vill försöka.. ja hur som helt kommer till skolan går in på datan...
    jag blir helt stum.. läste mitt mail..

kärä du(mitt namn)
    inge illa menat men jag vill inte ha dej jag ville bara ha sex
    du å din kompis verkar juh helt lesbiska med era dildokvällar...

VAAAAAAAAFAAAAAAN tänkte jag.. nu är man stämplad som lebb oxå.. jävla kompis..

• Anonym (klumpig)

Låter som om hon var svartsjuk och ville ha dig för sig själv.

• Anonym (äcklet)

puffpuffpuff jag älskar denna tråden!

• Anonym (pinsamt)

Jag jobbade på en förskola och en yngre kille gjorde sin praktik där. Träffade honom på krogen sen, hade druckit ganska mycket, och erkänner att jag är skit tänd på honom. Undrar om vi inte kan gå hem och ha sex? Visst tycker han och vi börjar gå hem åt. Jag ångrar mig efter ett tag, känner att det här var nog dumt iallafall. Så jag går tillbaka till stället vi var på.
    Nu har det gått ett antal år, och jag jobbar på en annan förskola.
    OCH vem ska inte skola in sitt barn, just det HAN. Det är så fruktansvärt pinsamt, både han och jag vet, men vi låssas som ingenting. Jag vill inte säga nåt till mina kollegor, för vad ska de tro om mig...............!!!!

• MARSIPULAMI

Anonym (pinsamt) : HAHAHAHAHAAHA somliga straffar Gud i sinom tid hhahahahahaha

Svar på tråden Din värsta date!