• Charlie Bravo

Din värsta date!

Läste på danska Ekstrabladet idag där man kan rösta på den värsta datingupplevelsen. Rätt underhållande berättelser, så varför inte köra samma koncept här?

Berätta om Din värsta datingupplevelse (behöver inte innehålla sex). Värst vinner!

För inspiration läs följande (på danska dock)

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article266469.ece

• Svar på tråden Din värsta date!
  • Mihtras

Jag tror ja gick på gymnasiet första året kasnke och jag minns int ehur jag träffade människan i fråga men vi bestämde att vi skulle träffas och gå på bio. Jag visste att han var ett par år äldre än mig och just då stördet det inte mig. så ko han dä ri sin snygga bil och hämtade upp mig, vilken tönt var min första tanke. Han var tystlåten , gick inte att föra en konversation med för man fick inget gensvar. jag minns att jag led genom filmens 3 timmar. sne fick han köra hem mig direkt. usch, har aldrig set han ingen, kommer inte ihåg vad han hette ens...

• Anonym (blääääk)

Okej det här är inget hemskt om mig date alls men ändå.

Hade träffat en kille ett tag och följde med honom hem en kväll istället för att åka hem.
    På morgonen ringer hans mobil och när han svarat sätter han sig upp halvt panikslagen.
    Det var hans föräldrar som ringde och stod nere vid porten.

Varken jag eller han tyckte att det var en bra idé att jag träffade dem så jag slängde på mig mina kläder och sprang ut i trapphuset och upp en våning för att inte möta dem.

Han gick ner och öppnade och när de gått in sprang jag ner för trappan och hem.

På kvällen ringde han och berättade vad hans mamma sagt till hans pappa när de stod på gatan och väntade.
    "M tar sån tid på sig att man nästan tror att han har en flicka hemma!"

Pappan berättade det för M.
    Mammor verkar ha ett sjätte sinne för sånt.

• Anonym (eeeh!)

*Asg* jag börjar skratta så fort jag tänker på den där idioten..

för några år sen hadde jag en kompis tillsammans var vi heeeeeeeelt crazy.. vi hadde tråkigt..
    vi rinhde linjen (503020-01 om jag mins rätt) ja ialf fanns en öppen linje där folk snacka med varandra, vi pratade med en snubbe och han var heeelt störd vi bestämde trött med honom och träffade honom såklart!

han kommer med sin bil hur cool som helst kommer inte ut ur den utan väntar att vi ska komma in ja vi gick in i bilen och det var mörkt vi såg inte ens hur han såg ut sen tände jag lampan och det måste ha vart den fulaste killen i världen *asg* ja ialf så vi börja driva med honom, vi ljög om allt.. sedan ville jag testa honom så vi fråga vad han tyckte om 3 kant.. och det tyckte han MKT om! haha

jag fråga om han ville leka och det var han med om..
    för varje plagg han tar av får han känna på oss men inte ta av oss kläderna och inte känna på musen heller.. till slut satt han där i kalsingar och vi höll på att döööö av garv..
    han var juh helt galen tyckte vi ja ialf sedan så ville vi få honom ut ur bilen så jag låtsades att min ring ramla och alla var tvungna att gå ut ur bilen!
    (det var sommartid)
    när han gått ut så låste jag dörrarna och tog nyckeln sen skrek jag till min polare att hon skulle springa och herregud vad vi gjorde det!! jag kastade nycklarna till honom ( tyckte såklart synd om honom) några veckor senare står jag och en polare och snackar och så berättar hon att hennes pojkväns brorsa hadde träffat två bimbos som hadde försökt att våldta honom och tagit bilnycklarna och sprungit sedan för att de hört polisen...
    jag: NÄE?! var då *fnitter*
    hon: ja men du vet där L bor
    jag: ahhaa vi synd att vi inte var där då kunde vi hjälpt honom!*mer fnitter*

jaa jag hoppas jag AAALDRIG träffar hennes pojkväns brorsa tänkte jag då! ( det gjorde vi inte heller )

• enny signatur

anonym (eeeh!) lät bara svinigt...

• mollieboll

Anonym (eeeh!): Ja, ni måste ju onekligen vara den killens värsta dejt nånsin... Dömer er dock inte! Det är det så många andra som roar sig med.

• Anonym (Fis-killen)

Jag blev uppraggad, eller om jag raggade själv kanske.. =) av en kille på krogen.
    Vi dansade hela kvällen, och till sista dansen så kysstes vi väldigt intensivt.
    Han ville att jag skulle följa med till ett annat ställe (pub), då jag inte hade åldern inne på det stället, så bestämde vi oss för att åka hem till honom.
    Han var jätte gullig, och vi klängde på varandra och kysstes när vi väntade på natt-bussen.
    Han bodde en bit ut i skogen, och resan dit tog över en halv timme, men vi kysstes och under tiden hann jag bli väldigt kåt.
    Så fort vi stiger av bussen och börjar gå, hinner inte mer än 5 meter, så börjar killen fisa/släppa sig, och inte bara en gång. Hade det varit litegrann så hade jag inte reagerat men han höll på hela vägen hem till honom. och la säkert av 20 fisar...
    Vet än idag inte om han testade min reaktion eller om han bara var väldigt väldigt dålig i magen. Men jag blev avtänd ganska snabbt.
    Till råga på allt så hade jag glömt min plånbok i min kompis väska, så när jag dagen efter skulle åka hem, hade jag inga pengar.. ville ju där ifrån så tidigt som möjligt så innan 7 gick jag ut genom hans dörr och mot busshållsplatsen... var rätt snopen och arg när jag fann att jag inte hade råd att komma hem på nått sätt.
    Det slutade med att jagh fick gå nästan hela vägen in till stan,det var snöstorm och svinkallt, ingen av vännerna med körkort svarade, och den jag fick tag på var mamma... haha...
    Ville ju inte direkt gå och knacka på hans dörr igen och fråga om jag fick stanna ett tag till..

Svar på tråden Din värsta date!