Jag blev uppraggad, eller om jag raggade själv kanske.. =) av en kille på krogen.
Vi dansade hela kvällen, och till sista dansen så kysstes vi väldigt intensivt.
Han ville att jag skulle följa med till ett annat ställe (pub), då jag inte hade åldern inne på det stället, så bestämde vi oss för att åka hem till honom.
Han var jätte gullig, och vi klängde på varandra och kysstes när vi väntade på natt-bussen.
Han bodde en bit ut i skogen, och resan dit tog över en halv timme, men vi kysstes och under tiden hann jag bli väldigt kåt.
Så fort vi stiger av bussen och börjar gå, hinner inte mer än 5 meter, så börjar killen fisa/släppa sig, och inte bara en gång. Hade det varit litegrann så hade jag inte reagerat men han höll på hela vägen hem till honom. och la säkert av 20 fisar...
Vet än idag inte om han testade min reaktion eller om han bara var väldigt väldigt dålig i magen. Men jag blev avtänd ganska snabbt.
Till råga på allt så hade jag glömt min plånbok i min kompis väska, så när jag dagen efter skulle åka hem, hade jag inga pengar.. ville ju där ifrån så tidigt som möjligt så innan 7 gick jag ut genom hans dörr och mot busshållsplatsen... var rätt snopen och arg när jag fann att jag inte hade råd att komma hem på nått sätt.
Det slutade med att jagh fick gå nästan hela vägen in till stan,det var snöstorm och svinkallt, ingen av vännerna med körkort svarade, och den jag fick tag på var mamma... haha...
Ville ju inte direkt gå och knacka på hans dörr igen och fråga om jag fick stanna ett tag till..