Jag skulle träffa en kille som jag chattat en del med på nätet. Han bodde i en annan stad, och skulle komma till min stad över helgen av andra orsaker.
Vi bestämde att vi skulle passa på att träffas, och bestämde oss för att gå på bio.
Han skulle hämta mig, och på kvällen drog det ihop sig till ett riktigt oväder med åska, blåst och spöregn. Han erbjöd sig att komma förbi och hämta mig, och skulle ringa när han stod utanför. "Jag har en svart volvo s80" sa han.
Han ringde, och jag rusade ut med ett stort paraply... Där stod bilen, så jag hoppade in snabbt, fällde ihop paraplyt, och frågade Hej, hur är läget?
När jag vänder mig om sitter det en liten farbror med vitt hår och glasögon och stirrar på mig med uppspärrade ögon! Det var fel svarta Volvo!
Ber om ursäkt och stiger ur, och ser en annan svart Volvo utanför fel hyreshus. Han har naturligtvis sett alltihop, och vi får oss ett gott skratt!
Jag kände direkt att det inte var min typ av kille, men tänkte ändå att en fika och bio kan man ju ta som kompisar.
Han hade inte riktigt samma planer... Under bion satt han och stirrade på mig istället för på filmen, flyttade sig närmre och ville hålla handen(!).
Efteråt i bilen utanför mitt hus, sa han att han inte kunde koncentrera sig på filmen, för att han hade sett mina bröst genom en glipa i min blus, och att han bara kunde tänka på att få smeka dem!
Trodde jag skulle dö! Sedan kastade han sig plötsligt fram och började slicka mig på halsen... Inte kyssa alltså, utan slicka med hela tungan, som en kalv eller nåt! Jag frågade vad han höll på med, och han svarade att alla tjejer älskade hans tunga....
Behöver jag tillägga att jag var ute ur bilen snabbt som attan, och att vi inte träffades mer?
Kändes lite läskigt att han visste var jag bodde, och det kom en stor bukett med långskaftade röda rosor, men sen hörde jag inget mer, som tur var!