• Charlie Bravo

Din värsta date!

Läste på danska Ekstrabladet idag där man kan rösta på den värsta datingupplevelsen. Rätt underhållande berättelser, så varför inte köra samma koncept här?

Berätta om Din värsta datingupplevelse (behöver inte innehålla sex). Värst vinner!

För inspiration läs följande (på danska dock)

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article266469.ece

• Svar på tråden Din värsta date!
  • Anonym (äcklet)

haha kalvtungan.. usch!

• Fru Kirta

Min värsta dejt var med en kille som jag var jättekär i på gymnasiet. Vi dejtade bara några veckor, han var söt och romantisk och körde hem till mig varje helg (8 mil). Men det hela tog ganska otrevligt slut när han berättade på vår (sista...)dejt att han var gay. Jag vet fortfarande inte vad som var den riktiga anledningen att göra slut, eftersom jag några veckor efteråt fick ett brev av honom, där han skrev att han var rädd för att binda sig....so, who knows.

Det var min värsta dejt i alla fall.

• riot

Flissi- Men gud vad komiskt! Och otäckt på samma gång. Är du säker på att han var..en människa?

• Lyckohjärta

Yoda: Du räddade min dag,,,sjutton vad jag skrattade...resväska med hjul..hahaaha...
    Jag hade en mardrömsdate en gång...jag träffade en go kille, och vi skulle in till Stockholm och gå på bio..vi var på bion och åt mat efteråt,, och det var allmänt trevligt..men när vi skulle ta bilen och åka hem så var den borta...vi letade och letade, och tillslut insåg vi att den var stulen. Hela kvällen slutade med att vi stod på en polis station och väntade på att hans pappa skulle komma och hämta oss..och killen jag träffade han stod och stortjöt hela tiden...snoret rann..och mellan snyftningarna så hostade han fram ,, STACKARS MIN PAPPA...( det var hans pappas bil som han hade lånat som blev stulen )..JJajaj det blev en kort historia,,inte bara för bilens skull..hehe

• Anonym (hehe)

det va länge sen jag skrattat så mycket har tuvärr inga konstiga/roliga dater ingen som har fler?

• Anonym (No way)

träffade, för några år sen, en kille på stranden. han var trevlig, charmig in-lines och solbrillor. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Växlade nummer, ringde varann och fortsatte prata om allt. Så var det dags att ses och ta en öl. Hade bara sett killen med solbrillorna på - alltså inte hans ögon...och även om jag inte stirrar mig blind på det yttre, så fick jag en chock. Han hade ögon som en död fisk...gråa,döda. Höll ändå god min, ville ge detta en chans. Men efter fem minuters kallprat, så stirrade han på mig med sina fiskögon och sa att han kunde se på mig att jag var en sån som gillade hårda tag, en sån som behövde duktigt med smisk och stryk.....Då tyckte jag att det var dags att "gå och pudra näsan". Gick på toaletten och kom aldrig mer tillbaka.

• snartfaster

Anonym (No way): vilken läskig kille, vad bra att du drog. undrar vem som gett honom "duktigt med smisk och stryk" och släckt glöden i hans ögon...

• Anonym (No way)

ja du...det vill man inte veta...! Han var riktigt "creepy"!

Svar på tråden Din värsta date!