• Charlie Bravo

Din värsta date!

Läste på danska Ekstrabladet idag där man kan rösta på den värsta datingupplevelsen. Rätt underhållande berättelser, så varför inte köra samma koncept här?

Berätta om Din värsta datingupplevelse (behöver inte innehålla sex). Värst vinner!

För inspiration läs följande (på danska dock)

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article266469.ece

• Svar på tråden Din värsta date!
  • delifi2

jag kom på en till här när jag skulle laga mat.

Vi hade pratat mycket på msn och hade jätte mycket att prata om, vi pratade om allt och det var aldrig tyst så vi bästemde oss efter ca 1 vecka att det var dax att träffas, vi tänkte hanlda mat tillsammans och göra "flygande jakob".
    sagt o gjord jag åkte hem till honom och vi hanlade och gick hem till honom, knäpptyst var det, ingen av oss hade inget att säga, genomled hela middagen under tystnad, han frågade om vi skulle äta i vardagsrummet eller i köket, jag sa snabbt vardagsrummet för då kunde vi se på tv under tidem.

Åt upp väldigt snabbat och sa att jag måste hem, vi pratade på msn efter det och bestämde att det nog inte var vi 2

• KatastrofKatt

ge oss meeeeer!

stryk mig medhårs
  • Anonym (Mera)

Puff puff....vill höra om flera roliga dater

• KatastrofKatt

är det ingen som dejtar längre??

stryk mig medhårs
  • Kantarellen

Har nog skrivit detta innan. I alla fall var jag ute med en kille som hade som enda samtalsämne sitt EX - Han snackade verkligen inte om något annat på hela kvällen. Kan avslöja att det inte blev en fortsättning...

• Anonym (komiskt)

Detta är lite OT men det var grymt pinsamt och roligt och hemskt på alla sätt och vis. :)(mest superskoj nu i efterhand)

Det var sommar och jag och mina kompisar hade varit ute länge och festat.. stötte på mitt ex och flirtade lite med honom men gick sen vidare.. fortsatte flirta via SMS och jag skrev att jag var sugen. :) När jag var på väg hemåt ringde x't och hörde om vi inte kunde träffas dagen därpå. Jag svarade ja, och innan vi la på frågade han om jag var själv.. jag svarade att jag gick helt själv hem (vilket stämde) och sen la vi på.
    Hade nån kilometer kvar hem och passade på att ringa några andra kompisar. Ringde ett strul (som varit på samma fest) och han skulle på efterfest o hörde om jag ville hänga på. Självklart svarade jag, men skulle bara hem o hämta några saker. Han följde med hem till mig och redan i hallen pratade vi om att inte sticka på efter-festen. (då var jag grymt kåt och ville bara stanna hemma). Hehe.. Vi började hångla och dra av oss tröjorna och drog oss mot sovrummet.. Väl inne tänder jag lampan, nästan samtidigt som jag knäpper upp BH'n och gissa vem som sitter i BOXERKALLINGAR på sängen. Jo, mitt x.
    Jag släckte lampan och gick på toa, halvt skrattandes. När jag kom ut igen hade x't stuckit därifrån, i bara kallingarna.
    Blev varken hångel eller sex den natten. Varken med exet eller den andra killen...hahahaha...

• Tranquility

Kantarellen:
    Sånt är verkligen inte roligt.
    En kille jag dejtade som var jättetrevlig och så i övrigt, men efter 3 dejter med honom visste jag nästan mer om hans ex än om honom..Han plockade tom fram bilder på henne och visade..

Svar på tråden Din värsta date!