• Dino78

Hur stavar du detta?

Kikade nyss i en tråd på en mamma som hade kort på sin dotters jättefina rum, där stavades det Princess. Själv har jag alltid stavat med S ist för C. Förutom om det gäller Princesstårta...så nu blev jag osäker
    Måste starta en omröstning så ni inte tror att jag lämnat FL, jag är bara lite inaktiv då jag jobbat under en månads tid. Om en vecka dock är jag arbetslös igen

DIF i själ och hjärta
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-04 09:50:58:
    Försök hålla ner tonen lite, blir värsta elaka tonen och det tycker jag inte behövs.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur stavar du detta?
  • LillaLulla

aleksa - Duktigt, du förstod en enkel mening skriven på dialekt! Guldstjärna i kanten till dig. Men på vilket språk stavas det princessa? Är lite nyfiken...

• aleksa98

LillaLulla
    På samma språk som tata betyder pappa och ljubav betyder kärlek

• aleksa98

LillaLulla
    Så du tror inte på att det stavas med c? Varför skulle jag ljuga?

• Fru Allerdahl

Oj, fortfarande daddaspråk! Jag försöker att inte prata dada med min som utan jag vill att när han lär sig prata så lär han sig prata rent så fort som möjligt.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. THEODORE ღ .?:*:?.♥.?:¨*:?. ღ 02-09-06 .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • aleksa98

Fru Allerdahl

Vem pratar daddaspråk?

• LillaLulla

aleksa - vaddå, ryska eller? Ånej, jag påstår inte att du ljuger, men det vore bara intressant att veta vilket språk det är du använder när du skriver i ett annars svenskt forum.

• hAppyOrchid

Kan det vara ett baltiskt srpåk som Aleksa skirver på?:-s

• hAppyOrchid

Oj då..kan inte stava ..ni fattar vad jag menar.

• aleksa98

LillaLulla

Nej det e inte ryska men ett slaviskt språk. Vad menar du? Får jag inte skriva på vilket språk som helst inne på min egen sida?

• hAppyOrchid

Låt tjejen vara och för det andra..hon skall inte lämna in en uppsats.SÅ många språkpoliser det finnsa*suck*

Svar på tråden Hur stavar du detta?