• Namnam

Gulliga namn!!!!

Finns så mycke gulliga namn på småbarn, men hur roliga är dessa namn när man blir vuxen?
    Tex Tindra eller Ängla, tänk er en vuxen kvinna 35år ska vara eran kirurg eller advokat och presenterar sig som Ängla Andersson.
    Jag tycker det känns jätte fel, men det kanske jag är ensam om

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-09 19:27:57:
    För att förtydliga vad jag menar så lägger jag till namnet Puma.

• Svar på tråden Gulliga namn!!!!
  • Beautiful disaster

Sexymala; Kan medge att jag vart ngt irriterad när min dotters namn nämdes i ngt av de tidigare inläggen, men känner inte riktigt att jag vill/ ska eller behöver ta åt mej, då jag har en totalt annan uppfattning än dessa barnrumpor som klankar ner på alla barns namn som enligt dem inte är tillräckligt "vuxna" &/ eller "förtroendeingivande".

Btw, min dotter bär Mollyh som tilltalsnamn.

• MansonDust

Mina barns namn är säkerligen förfärliga i denna tråd

• Beautiful disaster

MansonDust; Jajemen ! Såklart att dem är det ! Stackars dina barn ! Dem kommer sluta på McDonald's !!

• Beautiful disaster

Jag ska träffa Dr. Jenny Läkarestrand idag, hur "förtroendeingivande" tror ni att det känns? En läkare som heter LÄKARE & STRAND i efternamn !? & dessutom JENNY i förnamn !

• MansonDust
    Jag vet, stackarna Alla vet ju att McDonald's är världens helvete.
  • MansonDust

Dr. Jenny Läkarestrand ?! Vilket obehagligt namn.

• Beautiful disaster

MansonDust; Du bör inte använda sådana smilisar, för det är allt lite "Lunarstorm"-klass över dem. (Jo, jag läste faktiskt det i ngt av de tidigare inläggen - nästan som Aftonbladets löpsedel & ja, då är det ju så).

• MansonDust

Men du vet ju att jag är en Lunar-tönt

• Beautiful disaster

MansonDust; Jo, jag kom på det när jag precis hade postat inlägget & i samma veva kom jag ju på att jag själv oxå är det. Sicken osis ! *Skakar på huvudet* :\ Att jag är så totalt dum kanske beror på att jag bär ett icke "vuxet" & "förtroendeingivande" namn? - Eller vad tror du?

• MansonDust

Möjligen är det så. Ack så sorgligt.

Svar på tråden Gulliga namn!!!!