• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Little June
    Lola Jämtland skrev 2007-02-08 15:25:10 följande:
    Little June skrev 2007-02-08 15:22:16 följande: Och som moderator har du inget att invända?Tragiskt.*~* Ride It Like You Stole It *~* Fast vi moderatorer är helt vanliga medlemmar oxå. Skriver vi som moderatorer använder vi oftast fetstil och skriver under med just moderator. //2007-here I come!
    Ni bör inte föregå med gott exempel?Fundersam
    *~* Ride It Like You Stole It *~*
  • Nellee

Tråden ligger inte i sandlådan. Ts ställde en fråga och blir hånad sida efter sida. Vet ni inte så svara inte då, eller ställ en fråga seriöst istället för att fråga om hon är porrskådis vilket är otroligt kränkande.

• Lillflickan

Men alltså, TS ställer en seriös fråga om vips har 100 personer totaldissat det. Sitter och skrattar åt det och skojar och dessutom frågar om hon är porrskådis.

Klart som f*n att TS inte vill kommentera.

Tänk om hon ser det som ett problem och mår jättedåligt över det, så skrattar alla ut henne.

Bläää

♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Coccolina

Vill påpeka att mitt inlägg inte var ett påhopp!!!Jag udrade bara helt stilla och sen att någon annan använde det för att göra ett påhopp tycker jag är lågt!
    TS jag bara undrade och vill defenetivt inte dömma eller skratta! I vissa affärer har jag sett färg för att färga könshåret i det konstigaste färger och jag är väl medveten om att det finns flera olika sätta att "fräscha och tuffa up" där nere... Inget ont i det... jag tänkte bara att det är nog smärtsamt och nte helt hälsosamt så därför undrade jag bara varför...Förstår att du vill överaska pojkvännen men det kanske finns andra sätt? Annars sök på Googel.... tror inte du får hjälp här...

• Kanelflicka

för at inte vara elak, försökte jag hitta något svar på TS på eniro men misslyckades.Däremot hittade jag att man kan köpa medel själv. Vill inte lägga länken är, men man kan googla på anal och bleach och då kommer några sidor upp.

• Lillan7704
    Erica27 skrev 2007-02-08 15:27:21 följande:
    Här tog det fart. Kul! Synd bara att så många är så omogna. Jag ställde en seriös fråga och förväntade mig - i bästa fall - några seriösa svar. Förstår inte hur man kan vara kvar på kiss- och bajshumornivån och tycka att detta är sååå roligt. Förmodligen har man ett rätt fattigt liv då.Nej, jag är inte porrskådis. Men jag vill vara vacker, och jag tycker att ett blekt anus är vackrare än ett "vanligt" anus. Nu ser jag ju inte själv min anus så ofta, men det finns det ju andra som gör och det kan väl vara kul att glädja dem...
    Länken jag skickade kanske kan vara något då? Då kan du ju göra det hemma. Borde ju finnas utförliga instruktioner med i paketet..
  • God Is A Girl

Lola, men du som moderator måste ju också tänka på upprätthållningen och här bryter det ju mot reglerna. allt är ju OT och det är fkatiskt hånande att bli skrattad och utpekad när man ställer en ärlig fråga.
    Det är ju knappast att respektera TS när hon inte fått nästan något seriöst svar och ingen slutar heller utan bara spinner vidare på massa skämt.

• orzia1

tycker du är supermodig ts som vågar skriva som icke anonymt o inte lägga tråden i känsliga rummet

När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
  • Lola Jämtland
    Erica27 skrev 2007-02-08 15:27:21 följande:
    Här tog det fart. Kul! Synd bara att så många är så omogna. Jag ställde en seriös fråga och förväntade mig - i bästa fall - några seriösa svar. Förstår inte hur man kan vara kvar på kiss- och bajshumornivån och tycka att detta är sååå roligt. Förmodligen har man ett rätt fattigt liv då.Nej, jag är inte porrskådis. Men jag vill vara vacker, och jag tycker att ett blekt anus är vackrare än ett "vanligt" anus. Nu ser jag ju inte själv min anus så ofta, men det finns det ju andra som gör och det kan väl vara kul att glädja dem...
    Fast du...helt seriöst...de som ser ditt anus gillar förmodligen det de ser eftersom de säkert gillar dig precis som du är?
    Eller?
    Du är säkert vacker överallt i deras ögon, oavsett färgskiftningar på ditt anus.
    //2007-here I come!
  • Lillan7704
    Kanelflicka skrev 2007-02-08 15:28:57 följande:
    för at inte vara elak, försökte jag hitta något svar på TS på eniro men misslyckades.Däremot hittade jag att man kan köpa medel själv. Vill inte lägga länken är, men man kan googla på anal och bleach och då kommer några sidor upp.
    Oj, får man inte lägga upp länkar här?? Fundersam
Svar på tråden Analblekning!