Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Tråden ligger inte i sandlådan. Ts ställde en fråga och blir hånad sida efter sida. Vet ni inte så svara inte då, eller ställ en fråga seriöst istället för att fråga om hon är porrskådis vilket är otroligt kränkande.
Men alltså, TS ställer en seriös fråga om vips har 100 personer totaldissat det. Sitter och skrattar åt det och skojar och dessutom frågar om hon är porrskådis.
Klart som f*n att TS inte vill kommentera.
Tänk om hon ser det som ett problem och mår jättedåligt över det, så skrattar alla ut henne.
Bläää ![]()
Vill påpeka att mitt inlägg inte var ett påhopp!!!Jag udrade bara helt stilla och sen att någon annan använde det för att göra ett påhopp tycker jag är lågt!
TS jag bara undrade och vill defenetivt inte dömma eller skratta! I vissa affärer har jag sett färg för att färga könshåret i det konstigaste färger och jag är väl medveten om att det finns flera olika sätta att "fräscha och tuffa up" där nere... Inget ont i det... jag tänkte bara att det är nog smärtsamt och nte helt hälsosamt så därför undrade jag bara varför...Förstår att du vill överaska pojkvännen men det kanske finns andra sätt? Annars sök på Googel.... tror inte du får hjälp här...
för at inte vara elak, försökte jag hitta något svar på TS på eniro men misslyckades.Däremot hittade jag att man kan köpa medel själv. Vill inte lägga länken är, men man kan googla på anal och bleach och då kommer några sidor upp.
Lola, men du som moderator måste ju också tänka på upprätthållningen och här bryter det ju mot reglerna. allt är ju OT och det är fkatiskt hånande att bli skrattad och utpekad när man ställer en ärlig fråga.
Det är ju knappast att respektera TS när hon inte fått nästan något seriöst svar och ingen slutar heller utan bara spinner vidare på massa skämt.
tycker du är supermodig ts som vågar skriva som icke anonymt o inte lägga tråden i känsliga rummet