• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Santos v2

Tänk om något går fel och man får värsta torra fnas-anuset och du kan varken ta in eller ut något därifrån.

Ajaaj.

• MiaAnnette

Gud hur ni bär er åt vuxna männsikor Hon frågar ju en ärlig fråga.. sen vad ni tycker om ingreppet kan ni starta en ny tråd i så ni får skratta av er!

• Som snö

Ingen som ser skillnaden mellan att håna en person och att skratta åt, fniss, företelsen, fniss igen, analblekning?

• Kärnan
    Nellee skrev 2007-02-08 15:28:36 följande:
    Tråden ligger inte i sandlådan. Ts ställde en fråga och blir hånad sida efter sida. Vet ni inte så svara inte då, eller ställ en fråga seriöst istället för att fråga om hon är porrskådis vilket är otroligt kränkande.
    Men ställer man en sån fråga på FAMILJELIV så kan man nog ta om nån okunnig inom dett område undrar...
    jag anser inte att jag har ett fattigt liv för att jag tycker det låter otroligt komiskt med analblekning... sorry TS.

Lycka till med analblekningen!
  • Lillflickan
    Som snö skrev 2007-02-08 15:31:01 följande:
    Ingen som ser skillnaden mellan att håna en person och att skratta åt, fniss, företelsen, fniss igen, analblekning?
    Läs igenom vad alla skriver. Det är inte många som skämtar om just den saken, inte som jag tolkar det iallafall.
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Kanelflicka

Lillan 7704,

det får man men det känndes inter iktig 100% att länka tillen sex shop på nätet..

• Endag

Jag trodde inte att det var sant, alltså att man kunde färga anus. Men nu för tiden tycks visst allt gå att göra. Är en konstig värld vi lever i.

Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Andrundrun

Jag såg någon dokumentär om just detta för ett tag sedan. Tror då bara att det fanns en kvinna som utförde denna "tjänst". Tror tom att det var i Sthlm.
    Googla lite så kanske du hittar det du söker!

• Gripan

Erica27: Du tycker liksom att kiss & bajshumorn är låg. Men jag vet inte vad du väntar dig när du ställer en sån fråga på FAMILJELIV!! Det verkar som det är mest "vanliga" mammor här inne. Vi funderar inte på vilken färg vårt rövhål har.  Vi funderar på om vi ska spricka hela vägen när vi föder & om vindruvsklasen ska hänga utanför. Och du snackar om färgen!?!? Du bara måste juh se det komiska!!!

Lowas mamma 051109
  • träskgrodan

är det inte enklara att dra på ett lager smink i röven istället när ni ändå håller på att sminka er så att säga.

Ärligt talat tror jag inte killen bryr sig om man är lite mörkare kring fisringen än på övriga kroppen

Svar på tråden Analblekning!