• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Lepa

Emma, gott med löjromstoast!!!

Här är det sambon som vill mer än mig :( Men så har det alltid varit...

• Tess82

Ja det är lika här, jag vill mer än sambon. Så har det iofs alltid varit men ännu mer nu när jag är gravid.

Jag ska till en kompis på spa-demo ikväll. Bada fötterna och fika och ha det mysigt sa hon så det blir säkert bra. Hon lovade även att hjälpa mig om jag inte klarade av att böja mig ner och torka fötterna .

Bf 10e Maj
  • Lepa

Tess, vilken lyx!!! Fick ett fotbad av min sambo i julklapp men har bara användt den en gång...får ju börja använda den nu!

• Tess82

Ja det är så skönt med fotbad men som sagt så börjar man ju bli lite osmidig så det kan bli jobbigt när man ska fila och smörja fötterna som jag brukar göra efteråt, kan behövas lite assistans då.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Oj vad ni hunnit skriva!
    Själv har jag just vaknat från min skönhetssömn (den ska gudarna veta att jag behöver).
    Här hemma så är det nog ingen som vill mer än den andra; han tycker det är otäckt att "skicka in besökare" och jag har torra slemhinnor så det känns så omständigt att smeta o kleta med diverse medel. Men båda saknar det ofantligt! GråterTur det bara är en period.
    Jag saknar liksom inte det vi kan ha just nu utan jag saknar det vi brukar ha.

Så skönt med fotvård! Ska själv boka in mig till ansiktsbehandling men tar mig inte riktigt för. Men jag längtar efter att ha någon som smörjer in ansiktet med allsköns medel och sedan färgar fransar o bryn. Kanske man kommer att se ut som en gravid fräsching sedan? Kyss Låt mig åtminstone hoppas det så länge!

Nu ska jag börja med middagen!

Kram på er tjejer och tack för att ni förgyller min dag!

• Emmajohanna

God morgon !

Hur är det idag ?

Och hur var det igår Tess ? Kan tänka mig att det var riktigt skönt att bada fötterna och fika.
    Ja, det kanske inte är det lättaste att fila fötterna själv nu, lite läskigt att be om assistans på just den biten...

Vad gött att sova på dagen så Mandel. Det ska jag med göra sen när jag blir lite mer ledig.
    Det känns ju faktiskt i kroppen att man är tröttare och tyngre nu, eller vad säger ni ?

Jag ser också fram emot att kunna ha sex igen.  Men sen...efter förlossningen...så är man väl inte direkt sugen på sex, men det kommer väl.

Vad händer idag annars ?
    Såg ni Före Födseln igår förresten ?

*** med bebis i magen, v 30***
  • Emmajohanna

haaaallå era sömntutor !!!
    Dags att vakna.

*** med bebis i magen, v 30***
  • Lepa

Hej! Kom precis hem från föräldrargruppen, idag pratade vi sugklockor o komplikationer. BM e lite förvirrad o sa nog typ 100 ggr att man fick fika på silverbricka efter förlossningen...*puh*

oooh, idag ska det ätas semlor!!!!

• Tess82

Här var det lugnt idag, bara EmmaJ vaken?

Var trevligt igår men jag kände av fogarna sen när jag kom hem efter att ha krånglat upp fötterna i knät för att torka och smörja dem.

Ang artikeln, helt otroligt att en så liten kan överleva men usch vad läskigt att få så tidigt.

Bf 10e Maj
Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3