• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Tess82

Ja med mig är det bara bra, har haft ganska mycket sd i helgen på kvällarna men igår var det lugnt så jag hoppas att det bara var tillfälligt.

Bf 10e Maj
  • Lepa

Sorry Emma läste fel det var ju mandel som sa att det fanns. värmekudde hjälper att ta bort smärtan lite när man får värkar o så. det sa BM på föräldrargruppen.

Tess, vi får hoppas att det var tillfälligt!

• Emmajohanna

Visst är det obehagligt med sd... Men sålänge dom inte gör ont så ska det inte vara nån fara....

*** med bebis i magen, v 30***
  • Mandelnougat

Ja lyx är viktigt!
    Fastnade i tfn med en kompis därav mitt avbrott!

Värmekuddarna är tydligen bra när man har värkar både att ha på magen och på ryggen (beroende på vart man har ont) samt om man har mensvärk i vanliga fall så är det att rekomendera.

Morgon Tess!

• Emmajohanna

Då kanske man ska skaffa såna dära kuddar. Låter ju bra.

Dags för lunch, makaroner och korv.... Men ikväll blir det godare mat.. M fyller ju 30 idag så jag ska göra löjromstoast och sen ska vi äta smörgåstårta, hans favorit.

kram sålänge

• Emmajohanna

Lunchen intagen och om en timme måste jag rusa från jobbet. Ska fixa lite inför kvällen så jag får gå lite tidigare idag... *synd*

Hur gick det med bloggen Mandel ?
    Ska kika in igen.

• Tess82

Skönt att få gå hem lite tidigare från jobbet kan jag tro. Hoppas att ni får en mysig kväll nu då .

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Tack Tess ! Ja, det blir nog en mysig kväll...
    Kanske man till och med kan "få till det" *asg*

• Tess82

Emma: Haha, ja det är ju aldrig fel, tyvärr så händer det inte allt för ofta nu för tiden men det är då sambon som är skyldig till det.

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Så du vill mer än din sambo ?
    För så har vi det. Jag vill, men M är inte alls sugen nu efter att magen börjat växa. Han säger att det känns konstigt när bebis ligger där inne.

Nä, dags att jobba på, ska ju strax kila.

Ha en mysig kväll tjejer !!!
    kramis

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3