• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Emmajohanna
    Den berömda silverbrickan !  Min granne sa att det var dom torraste mackorna hon ätit.... men ändå dom godaste.  
    Är gruppen bra ?

Sugklocka... uscha !
    Blev faktiskt lite rädd och förvirrad efter att jag såg förlossningen på Före Födseln igår... Har varit cool lugn innan, men nu blev jag lite skrämd.

Åh just det ja... Semlor...
    *** med bebis i magen, v 30***
  • Emmajohanna

Tess : Fick du ingen hjälp med att torka och smörja fossingarna ?

Ja, så tidigt skulle jag verkligen inte vilja ha...Men allt efter v 38 är välkommet.  

• Lepa

Gruppen e ok...vissa e lite sega.

Alltså jag e coooool luuuugn än så länge, verkar som inget påverkar mig!

• Tess82

Hade fått hjälp om jag bett om det men envis som man är så ska man ju klara saker själv.

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Men såg du det igår Lepa ? Ett barn ska ut där....genom det lilla lilla hålet. 
    Min rädsla ligger nog mest i att spricka... *snyft* vill inte spricka...

• Tess82

Missade programmet igår men efter vad jag läst så är jag lika glad för det. Vill helst slippa se sånt för då blir jag ju verkligen nervös inför förlossningen. Tror att jag ska blunda om vi ska se förlossningsfilm på föräldragruppen .

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Men visst har man sett förlossningsfilmer / bilder innan och inte reagerat ? eller ?
    Men NU när man själv ska gå igenom det så blir känslorna helt annorlunda... Skumt.

• Tess82

Har aldrig velat titta på förlossningar, kan inte se program som förlossningskliniken och sånt. Men jag kan inte se operationer och sånt heller på tv.

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Läste också Brodsmulans inlägg i faddertråden och det gör ju en lite lugnare. När man läser det hon skrivit så känner man att det är luuuugnt...

• Tess82

Japp hellre läsa hennes inlägg än att se några hemska bilder på tv. Är nog lugnare om jag slipper se en förlossningsfilm innan.

Bf 10e Maj
Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3