• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Tess82

Hjärtslagen har legat på 150 och 140, har bara lyssnat 2 ggr hittills. Magmåttet kommer jag inte ihåg nu men jag låg precis på mittkurvan, tror att måttet var samma som veckan jag var i då (25-26??).

Förstår att du inte vill göra ett ul av den anledningen, då väntar man hellre med att se bebis tills h*n bestämmer sig för att komma ut.

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Måste ju sätta igång en gissningslek nu då..
    Tess, ni får en tjej.
    Vad tror du att ni får ?

Morrn morrn Mandel.
    ooohh, blir nyfiken på pläden nu ju !! Släng i kort på både den och väskan snarast, vill se ditt mästerverk ju !

Japp, du är inte ensam om att drömma knäppa saker. Nu flåsar jag dig i nacken.
    Tror faktiskt på fullt allvar att jag är fl-beroende. Men man får väl passa på medans man kan och hinner.

Du kan väl virka en liten mössa eller nått annat sött Mandel... Det borde ju hinnas med ?

*** med bebis i magen, v 30***
  • Mandelnougat

Nu minns jag vad jag drömt!
    Jag drömde att bebisen var här och det var någon som skulle mata min bebis och när jag kommer in så har dom låtit bebisen smutsa ner hela sin fina kottbody. Min enda tanke var: "Jag ska hädanefter alltid klä av ungen innan matning." Helt sjukt, det konstiga är att det var människor som jag aldrig någonsin sett i verkliga livet. Dvs min hjärna sätter nog ihop människor.
    Förresten har jag glömt att jag drömt om dig EJ en natt. Natten mot dagen då MBW fick sin bebis så drömde jag att du fått din bebis. Jag var lite småputt över att du fått så tidigt när vi andra är tvugna att vänta.

• Tess82

EJ: Jag tror också på tjej eller har gjort hela tiden men börjar bli lite osäker nu. Sambon tror att det blir en pojk (kanske för att han hoppas mest på det?).

Vad har era bebisars hjärtslag legat på?

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Jag tror att vi får en pojk. Sambon med...
    Kan du inte lägga in våra gissningar i trådstarten Mandel ? Så vi har koll...
    Och kanske BF.

Hjärtslagen har legat på 140, 138, 140.

Mandel : Tror du är "king of virkning" nu så jag tror nog du fixar en liten mössa.
    Nä du... Du leder knäppa-dröm-ligan än sålänge.
    Akta den fina kottebodyn....
    Tänk att man kan drömma saker som är så verkliga. Nu det senaste tycker jag drömmarna är sååå verkliga. Ni ?

• Tess82

Har inte drömt så mycket faktist. Tror att det är min sambo som står för drömmandet här hemma, han brukar ligga och gny som en hundvalp ibland och andra gånger kommer han och kryper väldigt nära mig i sängen, brukar oftast vara att han drömt nåt då...

Drömde iofs att jag fick en flicka för ett par veckor sen, inte att hon föddes för tidigt eller nåt utan efter hela tiden. kommer inte ihåg så mycket mer av drömmen än att det var en flicka vi fick .

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

hihi, gny som en hundvalp... Gulligt...

• Tess82

Ja jag tycker att han låter som en hundvalp ibland i sömnen. Jättegulligt

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Ja visst är det konstigt att man kan tycka att allt är så verkligt nu! Häromnatten efter att jag drömt om förlossningen och varit upp på toa så tänker jag precis när jag ska lägga mig i sängen igen: "Det som är det fina med drömmar är att man kan göra det om o om o om igen tills det är alldeles perfekt"!  Skrattande Snacka om att jag bearbetar det som ska komma nätterna igenom!

Alltså, jag tror ju att vi får en pojke, och det gör alla andra oxå förutom min mamma som tror det blir en flicka. Men jag blir lite fundersam över varför jag jämt drömmer att jag får flicksaker och allt är rosa.

Jag kan uppdatera o lägga in Bf o vad vi tror men vi inväntar Lepa, om inte någon av er minns vad hon tror o när hon har BF?

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3