Hallo tjejer! Nope idag var jag uppe med ottan! Nä, gick upp vid sju o åt kokta ägg med kalles kaviar på knäckebröd - zååå gööött! Sen gick jag ut o skottade inte bra inte bra men nån måste ju göra det. Sen blev det vattengympa o det var typ 5 personer där resten måste gått o fött barn. Men det är mycket mysigare när det är lite mindre folk! (brukar annars vara typ 20 personer)
Sååå, igår mitt i värsta snökaoset åkte jag o svägerskan till Ullared! Har man bestämt så har man ;) Nä vi körde väldigt lugnt som två pensionärer o kom fram oskadda till Ullared. O där ska jag säga var det inte mycket folk...strosade runt där i nästan 3 timmar. Men hittade ingenting i mammakläd väg utan inhandlade två bodysar, två byxor o två mössor till bebben. Bodysarna o byxorna kostade 35:-/st o mössorna mellan 13-17:-. Det var bra färger till baby mycket neutrala färger som mörkgrön, vit, brun, orange, röd och inte så mycket av rosa o blått lull lull som finns så mycket av annars!
Detta är resterande saker som blev inhandla till bebben:
-Baby Fleecefilt 25:-
-Bäddset 90:- (inte så billigt)
-Liten baby kudde 10:- (till vagnen)
-Napp 2-pack 25:-
-Liten nappflaska (om det blir ersättning) 10:-
-Tvättlappar (storpack) 20:-
-Bomullspinnar Baby 8:-
-Amningskupor 50 pack 35:-
-Nalle Puh badtermometer 13:-
-Vetekudde 50:-
-Natusan babyservetter 13:-
Japp, lite saker blev ju inhandla iallafall. O så var jag inom triumph o köpte amningsbh för nu banne mig ska mina tuttar inte gå upp en strlk till förräns mjölken ska produceras. Har gått från 70 DD till 75 G!!! Gaaaaah, men nu har väll alla körtlar bildtas som ska bildas!!! *hoppas* hoppas*
Oki såg att ni skrev om hjärtljud våran bebbe ligger på 148. O både jag o sambon tror att vi kommer få en tjej! Det var lite diffust i mitten på graviditeten om det var en tjej eller kille men nu säger sambon att han kommer bli förvånad om vi får en kille. Men ALLT är välkommet tjej eller kille!
Oj hoppas ni orkar läsa mitt låååånga inlägg ;)