• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Emmajohanna

Vad skönt att du kan få gå dit hur många ggr som du vill och orkar. *avis igen*

Ok, ska testa det där med hand-tricket när jag kollar på bh-n. Ska nog iaf köpa apotekets amn.bh till att börja med... Så jag har precis efter förlossningen. Den är inte så dyr heller har jag hört... Iaf att man mäter fel.

Vila så gott Lepa !

*** med bebis i magen, v 30***
  • Tess82

Nu har jag hittat hem igen. Blev en riktig lång fika/lunch på nästan 3 timmar. Tänk att man har så mycket att prata om med folk man knappt träffat . Trevligt var det i alla fall. Sen gick jag till hm och köpte en body till bebisen, fick hem en rabatt check på 50 kr imorse så jag passade på att utnyttja den direkt när jag ändå var i stan.

Nu är jag hungrig och trött så jag ska försöka hitta på nåt att äta sen blir det nog bara att slöa framför tvn ikväll .

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Morrn !

Äntligen fredag !!!!!!

Hur mår ni och magarna idag ? Bra hoppas jag.

Ja, vilken lång fika det blev Tess. Men tiden går ju alltid så fort när man sitter och pratar med folk som man tycker om, och sen så delar ni ju det att ni ska ha bebis, man kan prata bebis i timmar !
    Kul med en ny body !
    När ska du till BM idag ?

Jag ska till BM 10.30. Är lite nevös faktiskt, men jag vet ju att jag eg. inte har något att oroa mig för...

• Mandelnougat

Godmorgon tjejer!

Här har vi just vaknat och insett att det snöar ännu. Fundersam
    Skulle egentligen med en kompis och fika idag men hennes tentatid har blivit ändrad så det blev inställt. Ledsen
    Nåja, jag får väl sitta och virka färdigt filten eller något så kanske jag hinner lägga in bilderna i helgen... Det är ju alltid något!

Nåja, vad är väl en bal på slottet när det toksnöar ute och man ändå inte kan gå ut utan att skotta?

Ni andra kanske har något roligare att berätta idag?

• Emmajohanna

God morgon Mandel !

Jaså, det fortsätter att snöa hos er... Usch... Var är våren ???

Du kanske kan frosta av frysen som Tess gjorde igår ? Det är ju ett sätt att fördriva tiden. Eller städa ur köksskåpen ?
    haha, jag har bara en massa städ-förslag..
    Äsch, lägg dig på soffan, sätt på en bra film och gör absolut ingenting...

Ska ni göra nått kul i helgen annars ???

• Mandelnougat

Ja jag fattar inte vart våren tagit vägen..*suck*

Frosta av frysen är gjort i höstas så nu hoppas jag slippa göra det på ett tag, städa köksskåp skulle behövas men det är så trist att rensa när allt måste sopsorteras.
    Nu kollar jag iaf skidstafetterna och virkar vidare. Det är tur det finns sport, vad skulle jag annars göra hela dagarna? Räcka ut tungan
    Jag tror inte helgen är planerad alls faktiskt. Det är väl det vanliga på teve och sedan tänkte jag ta mig ut och promenera om det är plogat efter spåren.
    Vad ska ni själv göra?

• Tess82

Godmorgon! jag ska också till bm 10.30. Det går säkert bra, hade det varit nåt att oroa sig för så borde ju bm ha sagt nåt mer och kollat igen tidigare.

Här snöar det också idag men det är inget som behövs skottas för det kommer så lite, skönt för nu är jag trött på snön. Eftersom jag bor i dalarna så får jag väl säga att den kan försvinna efter vasaloppet, vore ju synd om det inte skulle bli nåt sånt.

På lördag är det en massa aktiviteter här på siljan, skotrar och isracing och mopperally och allt möjligt som de har varje år. Orkar nog inte ner och titta med mina fogar som gör så ont men på kvällen ska vi i alla fall ut och äta med några kompisar så det blir lite god mat och trevligt sällskap .

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

M ska ha grabbarna hemma på middag imorgonkväll, dom ska fira hans 30-års dag. Så jag ska nog hem till min syster och äta middag och leka med barnen... .Annars är det inget alls planerat och det är skönt ! Bara slappa.

Du verkar vara en sportfåne, precis som jag !
    Tur att vi har tv här på jobbet, den står på hela dagarna och nu när det är massa skidor på tv så är det kanon !

Nu ska jag ut och göra några jobbärenden och sen åker jag till BM.
    Hörs senare.

• Mandelnougat

Ja tänk om man var lika aktiv i spåren som man är framför teven!
    Jag gillar det mesta inom sportväg, eller jag tycker om att se de flesta stora tävlingarna inom friidrott, hockey, fotboll, skidor (av alla de slag) osv. Jag följer nog de mesta skulle jag tro. Dock är jag inte riktigt kompis med fotboll men VM o OS måste man ju se för att få kalla sig allmänbildad!

HOppas allt går bra hos era BM:or! Själv ska jag återgå till tofflor, recliner o teve!

Hörs sedan!

• Emmajohanna

Tillbaks från BM.
    Och allt gick bra. Lille pyret hade bara hicka sist, för nu slog det så fint utan att något annat hördes. Skönt !
    Hjärtslagen låg på 130-135 och då är det ju en kille....
    Huvudet låg nedåt och var ruckbart...Coolt att hon kan känna det.

Jag är precis som du Mandel när det kommer till sporten. När det väl gäller något så tittar jag gärna.

Hur gickdethos BM Tess ?
    Och det låter ju jätte mysigt med det som händer på siljan. Hoppas ni får en mysig middag imorgon.  

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3