• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Lepa

Mandel, ja men bara om du lovar att inte köra på mig med din kundvagn ;) Det är det värsta i Ullared att alla e helt crazy!!!
    Dom värsta e ju pensionärerna. Dom har ju sååååå bråttom överallt o sen har vi mammorna med 1000 barn som dom inte har koll på o så har dom med sina barnvagnar!!! Mandel fortfarande sugen på att åka dit ;)
    Nä, det är kul det är ju typ som om man ska till Mount Everest eller nåt...allt måste planeras in i minsta detalj!

• Emmajohanna
    Ja, man måste verkligen ha tålamod när man ska till Ullared.

Och dom stannar mitt i gångarna då ?????!!!!! Bara stannar upp och så är det 20 stycken som måste vänta tills människan fattat att det är några som vill förbi ! Galet !
    *** med bebis i magen, v 30***
  • Lepa

Ooops två inlägg sorry girlz!

Det ska jag oxå göra Johanna vilken masterplan! Köpa lite ny dusch tvål...o det med filten har jag oxå hört! Filtar ska oxå inhandlas hur många som helst!

• Lepa

Emma, ja så står dom bara där!!!

• Mandelnougat

Smart tanke Johanna!  Jag ska oxå handla lite "lyx"artiklar så man känner sig lite speciell trots lapptäcket i underredet och sträva sängkläder! Flört

Jag ska inte köra på dig Lepa, jag lovar o svär!Oskyldig
    Ja det värsta jag vet med Ullared är att man får köa till en speciell låda/hylla. Fan så träligt att stå och vänta på att titta om det är något jag vill ha ur just den lådan.

Nåja, tipset är ju att ni kollar efter värmekuddar när ni lika är där. Var ju där i somras och köpte en riskudde för 50 babianer. I vanliga affärer går dom lös på 5 ggr så mkt. Ska be svärfar handla lite när han ska dit nästa gång. Just värmekuddar har jag för mig att vi måste ta med själv till BB. (Good 2 know)

• Emmajohanna

Det finns ju så mycket fina och söta filtar, skulle kunna köpa hur många som helst.
    På Ullared kanske dom har några fina ?
    Vet att dom har en såndär fårfäll... Ska tydligen vara mycket billigare där. Kanske värt att köpa ?

Värmekuddar.... Till ryggen då ? *förvirrad*
    50 babianer är ju inte alls farligt.

Japp, vi ska känna oss lyxiga och fräscha trots lapptäcke och lakan utan sköljmedel.

• Tess82

Oj vad ni skriver idag, har ju fullt upp med att läsa så jag hinner ju inte skriva nåt. Jag är också upp runt 2 ggr varje natt och kissar, ibland mer.

Låter jätteskoj att åka till ullared, tyvärr har jag så långt dit så jag nöjer mig med en tur till IKEA snart, måste bara vänta till det fylls på lite på kontot först.

Bf 10e Maj
  • Lepa

värmekudde ja! det måste man ju ta med egen till BB...så det finns på Ullared Emma?

• Emmajohanna

Morrn Tess ! Allt bra ?

Värmekuddar vet jag inte.. Enl. Mandel så finns det.
    Fårfäll vet jag att det finns.

• Emmajohanna

Men vad ska man med värmekudde till ???? Fundersam 

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3